Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saaams schreef:Kan iemand helpen. Voor een verjaardagscadeau wil ik graag een naam in letters. Zelf is de stippen zetten me nog niet gelukt, op internet gekeken maar ik kan niet hét perfecte lettertype vinden op glittermotifs ect.
Kan iemand voor mij een naam maken? Het is een korte naam, gewoon graag een simpel lettertype.
Saaams schreef:Saaams schreef:Kan iemand helpen. Voor een verjaardagscadeau wil ik graag een naam in letters. Zelf is de stippen zetten me nog niet gelukt, op internet gekeken maar ik kan niet hét perfecte lettertype vinden op glittermotifs ect.
Kan iemand voor mij een naam maken? Het is een korte naam, gewoon graag een simpel lettertype.
![]()
Bella123 schreef:Nou ik heb net mijn eerste hotfix projectje gedaan, mijn handschoenen geblingt![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Beetje slecht te zien omdat ik de foto's met mijn telefoon in het donker met kunstlicht heb gemaakt.
Maiska schreef:Bella123 schreef:Nou ik heb net mijn eerste hotfix projectje gedaan, mijn handschoenen geblingt![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Beetje slecht te zien omdat ik de foto's met mijn telefoon in het donker met kunstlicht heb gemaakt.
Zo heb ik mijn handschoentjes ook gedaan vorig jaarStaan op mijn site
Handschoentjes heb ik helaas niet meer, ze gaven zo ontzettend af dat ik dagen met zwarte blauwe handen rondliep
Heb ze teruggebracht en roeckls gekocht maar daar vind ik het zonde op om wat te doen eigenlijk. Wedstrijdhandschoenen heb ik hier en daar steentjes gezet, dat staat ook erg leuk