Sorry dat ik zomaar jullie topic binnen kom vallen maar ik heb een vraag. Ik heb het topic niet doorgespit dus geen idee of er al zo'n vraag gesteld is.
Ik zou graag zoiets als op onderstaande foto willen maken:
Ik heb er totaal geen verstand van, hoe heet zoiets, wat heb ik nodig? Ik heb de afbeelding gevonden op een site van workshops met glasjuwelen, maar als ik google op 'glasjuwelen zelf maken' dan krijg ik hele andere dingen vandaar dat ik er niet uit kom. Klopt het dat je in zoiets een eigen afbeelding kan gebruiken? Of weten jullie iets wat erop lijkt waarbij je zulk soort hangers kan maken met een eigen afbeelding?
Dinniej
Geplaatst: 10-05-12 17:57
Dat zijn foto's die je ingiet met kunsthars (resin). Er is in het Nederlands weinig informatie over te vinden, maar op beadaholique.com zijn wel wat instructiefilmpjes in het Engels te vinden.
Ik wil het zelf ook heel graag, maar ben er nog niet aan begonnen dus kan je verder niet vertellen of het moeilijk is. Als je het voor jezelf wilt doen is het geen goedkope hobby, omdat je kunsthars meestal in grotere hoeveelheden koopt.
Oke dat zou fijn zijn Anders wil ik dit weekend ergens anders wat bestellen.
singasong
Geplaatst: 12-05-12 13:38
singasong
Geplaatst: 18-05-12 09:28
Hoe vinden jullie deze?
Twee Selenietstenen ge-wire wrapped.
Deze is 4 cm. lang en 1 cm. breed.
En deze is ook 4 cm. lang en 1,5 cm. breed/dik. Opgeleukt met bergkristalletjes
Seleniet (ook wel Engelensteen genoemd) is goed voor: - Kruinchakra - Meditatie - Flexibeler worden van geest en lichaam - Helpt giftige stoffen in je lichaam af te breken
Ik vind persoonlijk de stukken van je oorbellen leuker qua wirewrapping. Maar voor iemand die echt op zoek is naar zo'n type steen wel fijn natuurlijk.
singasong
Geplaatst: 18-05-12 14:53
Inesje, de oorbellen zijn met kralen 'ge-wrapped' en dat is anders, makkelijker ook. Je wilt niet weten hoeveel draad ik al heb weggegooid tijdens het maken van die edelstenen
Debola_89
Geplaatst: 18-05-12 15:41
Ow, wire wrappen en wrappen is nog iets anders? Kan het mij best voorstellen. Mijn tweede poging van paardenhaar-armband is af!