Dat zou mij ook kunnen gebeuren alleen roept mijn man rond de klok van 22 uur. Ga je mee naar bed en tja dan ruim ik toch maar weer op. Vanavond moet ik weg maar wil morgen toch echt weer een stukje gaan doen
Ik ben al blij dat ik zondagavond er nog eens een draadje op gezet heb. Ben te druk bezig met de paarden en maandag was het de laatste les avondschool (en heb van mijn man de hint gekregen om wat kleedjes voor mijn dochter te maken, tja)
Dankje, ben er stiekem ook best wel trots op. Verder zal ik deze week niet komen denk ik.
Keandra
Geplaatst: 07-06-14 21:16
Ik ben weer eens een avondje aan het borduren. Hubbie heeft nieuw spelletje voor ps4 dus borduur avond. Resultaat is dat er ondertussen al 1 kleur van p6 af is. Je ziet het terug vorderen.
Ik heb beslist. Volgende vrijdag gaan we een weekje naar centerparcs. En ik ga mijn stikmachine thuislaten en mijn naailap en haakwerk meenemen. (zoveel gesleur niet) Vandaag even kleedje afmaken en dan kan ik vanavond verder borduren.
Ik was net bij de action en daar hebben ze nu borduurstof (zal uit als aida) 5,4 dr/cm en dan 50 x 50 cm groot. Ook hebben ze nieuwe borduurpakketten met vo, gens mij betere garen (onder andere leuke uiltjes).
Zelf doe ik niet echt veel op dit moment. Ik kan me slecht concentreren en krijg over 9 weken een pup en dan 1wil ik alles opegerujmd hebben
Hopenlijk een middenslag poedelteefje. de teef is nu 7 weken drachtig, niet komende dinsdag, maar de dinsdag daarna gaan de pups geboren worden (en nu maar hopen dater een teef bijzit)
Ik kom hier even binnenvallen . Hier heb ik nog een klein borduur pakketje van Pako liggen. (13x17cm) Is het handig om hiervoor een borduurring te gebruiken, of kun je beter beginnen zonder zo'n borduurring?