p.91
Liss: Gaaf! Alleen manen en hals kunnen nog wel wat gedetailleerder. €35
Lalunamyo: contrast mist idd, maar verder wel mooi. €25
Webster543: €15. Lijkt een beetje op een goed gedetailleerde striptekening…
¬¬_Bitje_: €15 heb een beetje het idee dat het oog niet helemaal goed is, maar deze houding is ook moeilijk tekenen

BlackDancer: Het ook is niet goed, maar de neus vind ik wel erg goed!! €15
HorseyDude: €10-15. Moest wel even goed kijken

Quir: max. €10, beetje krasserig.
Cyntje: mooie tekening! Alleen jammer dat het lichaam minder gedetailleerd is dan het hoofd. €45
Sammyvriend: kwijlkwijl…. Ik wou dat ik dat zo kon! Geweldig! Beide minstens €100
P92:
Cyntje: apart, maar hij heeft wel wat

Quir: beetje een striptekening. €10
Xfeno01X: zou nog even dooroefenen

HorseyDude: niet mijn stijl. €20
p.93
Casperzot: wat voor papier gebruik je? Het lijkt wel of er een soort motiefje in zit, dat is een beetje jammer. 10-15€ voor beide.
Tjitze: ik zou nog lekker even blijven oefenen. Er kan wel heel veel meer detail in!
Floran: Hij kijkt een beetje boos! Maar die ogen zijn wel gaaf. €25
Carlijnn: te weinig detail, en het hoofd van het paard lijkt een beetje te kort. Max €15
HorseyDude: ik weet niet goed of ik dit wel kan taxeren… sorry!
xDonja: hij heeft wel wat, maar dr klopt iets niet naar mijn idee, kan alleen niet ontdekken wat

sugarfoot: nog even door blijven oefenen. De eerste vind ik niet zo bijzonder, maar de tweede is wel grappig… €5.
p.94:
HorseyDude: jij maakt wel aparte tekeningen hoor! Vind ze lastig te taxeren. Deze vind ik niet zo bijzonder, €5
Janique: mooi, maar wel een beetje licht: het lijkt een beetje alsof er een soort glimspul op m zit… ogen vind ik wel erg gaaf! €25
Fnanne: wow, die is gaaf! €80
¬_Bitje_: hondjes: vind m niet zo fantastisch, sorry! €10. Paard: oog is wel een beetje groot. €15. Andere paard (A3, hout, gefernist?): ook €10-15
xDonja: die tong springt wel erg in het oog, dat vind ik een beetje jammer. Verder wel mooi. €35
Wuis: apart. Ik vind het oog niet zo mooi, maar neus en halster zijn wel mooi. €20
p.95
iceprincess: mooi, apart wel, maar wel gaaf! €100
_I_amanda_I_: niet mij stijl vind de vacht een beetje raar en het oog ook. €20
Wuis: beetje simpel, €10
FemkeRoosje: nog niks voor vragen, nog even dooroefenen.
Horseydude: €10-15, zoals al eerder, niet echt mijn stijl…
Ninajojo: €10-15
p.96
Wuis: weer dan oog wat ik niet zo goed vind. verder wel mooi! €15
volgens mij zijn dat ze allemaal vanaf p. 91. is dat genoeg?
en dan wat ikzelf gekliederd heb

1. op een a4, had wel wat groter gekund. acryl verf

2. op a4, is qua grote beter, ook acryl