Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Signe schreef:Misschien kun je op YouTube een tutorial of knit along vinden van dit patroon, dan brei je lekker stap voor stap mee met iemand. Dat heeft mij enorm geholpen.
Signe schreef:Dat wordt een toffe muts en een heel leuk start project!
Ik heb zelf ondervonden dat ik vijf ‘sokkennaalden’ heel fijn vindt voor mouwen en kragen. Voor de rest van een trui ga ik voor een rondbreinaald. Dus ja idd doen wat je zelf fijn vindt. Lekker en profileer proeflapje maken.
Misschien kun je op YouTube een tutorial of knit along vinden van dit patroon, dan brei je lekker stap voor stap mee met iemand. Dat heeft mij enorm geholpen.
BloemBloem schreef:Kan je met een boormachine doen!
Ik zou nu ook graag een trui voor mezelf willen breien, maar heb geen idee nog
waar ik dan mee zou gaan starten. Jullie tips voor een beginners patroon?
BloemBloem schreef:Kan je met een boormachine doen!
Sheran schreef:BloemBloem schreef:Kan je met een boormachine doen!
Hmmmm, interessant idee, even kijken hoe dat praktisch uitvoerbaar kan worden in je eentje
Wat voor soort truien vind je leuk? Ik zou even op Ravelry kijken of er iets is wat je aanspreekt, en dan binnen die zoekwoorden kijken. Ik hou akte wel van truien met een klein werkje erin, of bv eyelets.
En het hangt er ook vanaf wat je leuk vindt om te doen. Ik vind werkjes en kabels enzo wel heel leuk, maar alleen maar tellen heel vervelend, bijvoorbeeld. Ook brei ik graag naadloze dingen, zodat je daarna niet alles weer in elkaar hoeft te naaien:)
Mijn tip: https://www.ravelry.com/patterns/librar ... ke-sweater
Ik maak hier de cardigan van. Heel fijn patroon.