Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meloen schreef:De betere haaknaalden haal je bij een hobbyzaak. Fijn ergomisch en verschillende groottes. Kost misschien iets meer, maar kwaliteit telt ook. En voor je handen veel fijner
MissToseland schreef:Ik heb nu een set besteld uit china via ebay, zijn mensen helemaal enthousiast over. Kostte me 6 euro dus ik wilde het gokje wel wagen
Goldie schreef:Ik meld me ook maar weer eens, het haakwerk heeft hier een beetje stil gelegen... Bij het aan elkaar naaien ben ik er altijd klaar mee, dat vind ik zo stom
Collega'tje van mij wil leren haken, dus die ben ik nu aan het helpen en heb de smaak weer helemaal te pakken! Binnenkort ga ik gezellig daar eten en maken we er een haakavond van
Ben nu bezig met een kraamcadeautje voor een vriendinnetje
http://marmarel.blogspot.nl/2012/12/ned ... -baby.htmlMissToseland schreef:Ik heb nu een set besteld uit china via ebay, zijn mensen helemaal enthousiast over. Kostte me 6 euro dus ik wilde het gokje wel wagen
Klinkt goed!
Moonfight schreef:Patronen lezen kost inderdaad wat moeite in het begin. Maar je kan vragen altijd hier stellen! Wij helpen graag.
Ik heb eidenlijk de neushoorn van Heidi af en nu begonnen met een klein projectje. Een oud lampenkapje omhaken
Edit: Nu met foto's
[ [url=m/bBvXUJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AVkQXI.jpg]Afbeelding[/url] ]
bora schreef:Moonfight schreef:Patronen lezen kost inderdaad wat moeite in het begin. Maar je kan vragen altijd hier stellen! Wij helpen graag.
Ik heb eidenlijk de neushoorn van Heidi af en nu begonnen met een klein projectje. Een oud lampenkapje omhaken
Edit: Nu met foto's
[ [url=m/bBvXUJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AVkQXI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mag ik vragen waar je het patroon van de neushoorn vandaan hebt. Ik weet dat je daar ook een patroon van een pony hebt. Die zou ik graag eens maken.
CrazyCat schreef:De neushoorn is geweldig geworden.
Ik heb hem ook nog op de planning, maar ben nu eerst bezig met de cal2015
en nog een paar breiprojectjes.
[ Afbeelding ]
Hier is de directe link naar de ravelry store van Heidi Bears
http://www.ravelry.com/patterns/sources ... e/patterns