Heb er ooit al een van Schipper en Paintworks gehad.. Wou graag die Manhattan van Schipper.. Bij het hobbyhuis komt er alleen € 6,- verzendkosten bij.. Ik vond € 43,- toch al wel genoeg
Mijn yorkshire pup wordt denk ik er mooi, ziet er in ieder geval erg gedetailleerd uit. Maar vind het kwastje wat is meegeleverd niet gedetailleerd genoeg schilderen, dus ik ga eerst een smaller penseeltje halen. Ben nu vast begonnen aan de orchideeën waarvan de vlakken een stuk groter zijn. Wordt denk ik ook erg mooi! Maar vind het wel lastig om het roze goed dekkend te krijgen..
Ik kom alleen steeds vakjes tegen van kleuren die ik al gehad heb Ik probeer elke dag minstens een uurtje te schilderen, omdat het leuk is, maar ook omdat het een vorm van therapie voor me is. Tja, dan schiet het toch best op
Hebben jullie je werken ook allemaal aan de muur ergens?
Ammo
Geplaatst: 07-01-16 22:16
Hallo
Eindelijk.. na 25 berichten te posten, kan ik hier meepraten Ik kwam deze topic tegen via google omdat ik mede schilders zocht. Ik ben sinds een week ook weer begonnen met schilderen op nr. ik heb voor kerst de schipper schilderij indian summer gekregen.Zal zo snel mogelijk wat foto's posten. Het is een 3luik en ben met de linker begonnen.. Een nadeel bij de 3luik is dat het best een hoge schilderij is dus zittend en rechtop op tafel schilderen lukt niet (50cm hoog) Nu heb ik een onderzetten v een tablet er onder, maar schilder nu dus t schilderij van opzij ..liggend voor me.. pff snappen jullie het nog ? Anyway mag ik mee posten ? Ik zag prachtige schilderijen voorbij komen
Laatst bijgewerkt door Ammo op 07-01-16 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Ammo
Geplaatst: 07-01-16 22:18
LadyMadonna schreef:
Tussenstand
[ [url=m/wgroBp.jpg]Afbeelding[/url] ]
ik zie dat die van jou ook hoog is.. schilder je staand ?
Maar je draait hem niet een kwartslag zoals ik ? Die is wel erg leuk, ook van schipper ?
LadyMadonna
Geplaatst: 07-01-16 22:38
Nee, ik draai m niet. Als ik m'n ezel op de laagste stand heb kan ik m zittend tot net iets over de helft doen. De rest doe ik staand. Is ook een schipper idd.
Heb die van jou ook overwogen trouwens
Laatst bijgewerkt door LadyMadonna op 07-01-16 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb ook even zo'n ezeltje geprobeerd omdat ik last kreeg van mijn schouders, maar vind het inderdaad ook fijn om constant te kunnen draaien, dus ik leg ze weer plat.
*komt ook binnenvallen* Heb de vuurtoren van Schipper aan de muur hangen en nu bezig met een vuurtoren van Plaid. Bij Schipper had ik 2 potjes verf die niet te redden waren, zelf moeten mengen. De rest was met water prima te doen en in een keer verven klaar. Nu bij Plaid heb ik van de tot nu 24 kleuren er max 3 gehad die in één keer dekten. De rest is zo doorzichtig dat die minstens 2x moeten. Meer mensen die hier last van hebben? Tot nu toe niets daarover tegengekomen, ingedroogd zijn ze niet, het is gewoon veel te waterig om lekker te kunnen schilderen. Heb nog de arend van Paintworks liggen en hoop dat die verf beter is.