Kan iemand helpen. Voor een verjaardagscadeau wil ik graag een naam in letters. Zelf is de stippen zetten me nog niet gelukt, op internet gekeken maar ik kan niet hét perfecte lettertype vinden op glittermotifs ect. Kan iemand voor mij een naam maken? Het is een korte naam, gewoon graag een simpel lettertype.
Nou ik heb net mijn eerste hotfix projectje gedaan, mijn handschoenen geblingt
Beetje slecht te zien omdat ik de foto's met mijn telefoon in het donker met kunstlicht heb gemaakt.
Ik heb het met de steentjes van de set van de Lidl gedaan en met de applicator van de Lidl. Ik vind het geen fijne steentjes, alles zat helemaal vol met lijmdraadjes die ik er met een pincetje af heb geplukt. Doe ik iets fout of zou het aan de steentjes liggen? De lijm knetterde ook een beetje, hoort dat of hou ik dat ding er te lang op? Je voelt op een gegeven moment dat de steentjes wat willen glijden omdat de lijm zacht wordt, moet je dan loslaten of nog even vasthouden? Bij die steentjes liet ook af en toe het bovenste laagje los... Ik heb bij hotfixfanaat wat extra steentjes besteld, een opbergboxje met 12 vakjes vol met gekleurde steentjes, zo'n potlood en 5 meter transferfolie. En bij de Marktplaats-mevrouw een hele zooi steentjes Nu wachten totdat ze binnen zijn en dan nog zien wanneer ik tijd heb... Nu wil aan de slag dit weekend, heb ik nog geen materiaal om echt iets leuks mee te doen
Skessa_
Geplaatst: 28-09-12 22:38
Hij is nu onder lamplicht gemaakt in het best wel donker. Dus uiteraard zijn de kleuren heel anders!