Narrr schreef:
deze foto heb ik geprobeerd, en dit is eruit gekomen

ik heb nog niet zoveel ervaring met digitaal tekenen, dus tips zijn altijd welkom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xkimmx schreef:Ik vind het hoofd wat groot lijken, ik denk omdat je alleen het hoofd hebt getekent en geen nek. ( Ja weet dat op de foto geen nek zichtbaar is ) Ook is de neus sheef.. Al kijk je naar het linker neusgat zit dat ongeveer even hoog als rechts op de foto, bij jou zit de rechter een stuk naar beneden. Ook zitten de lippen daardoor helemaal scheef, die zitten te veel naar links maar moeten gewoon recht eronder. De schaduwen mogen ook wel wat meer overlopen, voor de rest vind ik hem nog aardig goed voor je leeftijd enz. !
Wat voor materialen gebruiken je? Een schetsblok is een aanrader, en wat grafietpotloodjes ook! Kost misschien €5,- en daar heb je al een setje van HB t/m 8B o.i.d. voor !
casperzot schreef:Voor Annedrop.
Zoals ik al zei, verwacht geen kunstwerk. Deze vind ik persoonlijk [!] erg misluktIn de oren zit te weinig detail, en hij is uit verhouding. Heel jammer, maar weer een les voor de volgende keer.
http://i34.tinypic.com/zthw6q.png
Let op; Ik ben nog maar 13, en heb nooit een tekencurses gehad. Ook beschik ik niet over geweldige tekenmatrialen!