Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb het even "alleen" op mijn taxaties gehouden (als dat toegestaan is!), aangezien er al genoeg "leuk"-en en "mooi"-en in het topic staan, en mijn "waarom"-s zijn ook allemaal meerdere keren genoemd... 

Toch een leive uitstraling. 20 euro?
)
Wuis schreef:_Bitje_ schreef:wuis: ik vind hem een beetje uit verhouding!
Dat is vreemd, heb de schets juist speciaal nog met een raster gemaakt omdat ik 'm in eerste instantie niet goed in verhouding kreeg.![]()
![]()
). Op de een of andere manier ga ik naarmate de tekening vordert de ogen steeds groter maken.
Misschien omdat juist daar zoveel expressie uit voort komt, en dan wil ik het nóg meer naar voren laten komen.
Maar dat is natuurlijk niet nodig.

Maar de bovenkant is 30 euro waard;) achtergrond had ik liever in een andere kleur gezien.
behalve 1 oortje!
Vindt alleen de pinguin niet zo mooi, lijkt net of je die er snel hebt bijgetekend. Vindt hem nu 20 euro, maar als je de pinguin net zo maakt als de orka vindt ik hem 40 waard
HorseyDude schreef:FemkeRoosje schreef:HorseyDude: Ik vind de Orka echt super mooi maar dan valt de rest van de tekening een beetje tegen eigenlijke! Als je de pinguing net als de Orka maakt dan vindt ik hem veel mooier! 18 euro.
Ninajojo:15 euro!
Tja, het was ook de 1e dat ik een pinguin had getekend...