Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skessa_ schreef:Fijn dat ze er van op de hoogte zijn......... Gaat ze er dan ook iets aan veranderen?!![]()
Skessa_ schreef:Tja, das lekker makkelijk![]()
Als je nou vtv al weet dat iets niet gaat lukken dan informeer je je klanten daar toch op tijd over in!
Nou denk dat je daar heel verstandig aan gedaan hebt!
_MC_ schreef:WOOEEHHOOEEik meld mij bij deze officieel (voor hoe ver dat officieel gaat
![]()
) aan bij het hotfix topic! ben al een hele tijd stil aan het meelezen en heb gister ook het (foeilelijke) roze ding van de lidl aangeschaft! iemand een goede site met (natuurlijk zo goedkoop mogelijk) swarofski steentjes? wil mijn laarzen miss doen en mijn wedstrijdjasje en daar wil ik dan denk ik toch wel echt swarofski op hebbn aangezien er ook echt swarofski op mijn cap zit (de BR zenith met swarofski)
little_birdy schreef:ik heb trouwens de DMC binnen gekregen via eBay en ze waren snel !!!
had het binnen 1,5 week
en super mooie steentjes in de originele verpakking (soort doosje ? )
_MC_ schreef:ik zou graag jullie mening willen weten... ik heb dit wedstrijdjasje:
http://www.agradi.nl/boer-ruiter/ruiter ... 41829/1411
het jasje lijkt grijzer op de foto dan dat ie is... hij is ietsje meer beige achtig... zou het wel mooi zijn om met swarovski bijv. de kraag te doen? of zou dat jammer zijn? of zou ik dat met goud en bruin achtige kleuren moeten doen? maar de steentjes op mijn cap zijn gewoon crystal...
wat vinden jullie? stel ik me aan? gewoon doen?
(hoe plaats ik eigenlijk een plaatje van internet in het forum? wil me niet lukken)
gossa4ever schreef:ja was de volgende dag al binnen, mail contact was heel erg fijn, en alles was snel geregeld, steentjes zijn erg mooi!
Skessa_ schreef:Was op zoek naar een IJslander motief. Kwam er maar 1 tegen, maar die vond ik niet zo mooi![]()
Zat ik te kijken bij Steden en Landen, kom ik deze tegen onder Holland
http://www.glittermotifs.nl/a-12243898/ ... n/holland/
Ga die dus maar proberen, maar dan zonder kader
Zit alleen nog te twijfelen in welke kleur ik m ga doen!