Dan nog 14 paar babysokjes en 9 paar slofjes, en 8 babymutsjes. Hihi.
Patroontjes ed ben ik erg slecht in, aangezien ik blind brei voor de tv. De lace sjaal is daardoor ook al heel snel fout gelopen. Dus vandaar allemaal saaie sokken wat patronen betreft, maar probeer wel altijd leuke kleurtjes uit te zoeken. Ik bestel mijn sokkenwol in Duitsland en heb dan ook een vrij grote voorraad..
Maar mocht er iemand nog een koude-voeten-familie weten die interesse heeft in sokken...
van de muts? En neem dan ook meteen die poncho even mee
. Op MP worden zelf gebreide sokken verkocht voor 7,50-10,00. Misschien optioneel?
). Ik heb hele leuke kerstvesten in Amerika gekocht vorig jaar. Maar daar horen natuurlijk wel een paar bijpassende sokken bij
. Misschien eens een poging wagen of ik op bed sokken kan breien! De lamp is net bezorgd én ook meteen opgehangen dus ik heb nu iig goed licht om te handwerken. Maar of breien op bed lukt??????
Een wol/handwerkwinkel hebben we wel, *gaat ff kijken wat er op de site staat*... ah, a.s. zaterdag is er een demonstratie breicafé 
. Maar verkopen tegen (minimaal) de materiaalkosten moet toch zeker haalbaar zijn. En dat je ze nu aan familie en vrienden verkoopt tegen kostprijs is ook heel normaal vind ik. Voor mijn paardrij fysio heb ik vorig jaar kniekousen gebreid van IJslandse dikke sokkenwol. Zalig!!! Ik heb nu een paar lange sokken/korte kniekousen gebreid voor mijn werk als het koud is. Maar zij heeft ook de wol vergoed. Ik had zelf aangeboden die kousen te breien dus ik vraag er dan ook geen geld voor. In dat geval laat ik het initiatief aan mensen zelf over (ze heeft ook wel wat extra gegeven).
)
- zie eerdere post. Dat plan heb ik dus maar laten varen....
. 1 bol kost 2,85 en de porto = 4,85. Koop ik er meer, betaal ik per bol 4 euro EXTRA aan porto. Hoewel ik die wol best graag wil hebben (kan niet genoeg sokkenwol hebben
kniekousen c.q. lange sokken. Ik vind deze zo leuk met die rendieren: 
. Maar zullen we dit maar via PB oplossen???? Anders zijn we zo 5 pagina's verder