Ik pak dit weekend ook eens mijn tekenspullen erbij.. heb al zo lang niet meer getekend. Maar ben niet zo goed als sommigen hier op bokt. Er staan in ieder geval genoeg leuke modellen tussen!
Wie oh wie wil deze uitdaging aan ? Zou graag in "kleur" een mooie tekening van hem willen (zonder tuig (wel het lijf) en achtergrond, achtergrond mag wel een bijpassend kleurtje hebben)
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 15-03-13 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Twee foto's in link gezet, er mogen maximaal twee afbeeldingen zichtbaar zijn.
Nicole
Geplaatst: 12-03-13 13:30
voor iemand die het leuk vind mijn 3 jarige valk hengst *liefst zonder halster*
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 15-03-13 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Twee foto's in link gezet, er mogen maximaal twee afbeeldingen zichtbaar zijn.
Iemand die voor mij deze zou willen tekenen? Het veulen heeft een grote indruk bij mij achter gelaten, en ik zou het heel erg tof vinden als iemand hem zou willen tekenen met zijn moeder.... Als ik de tekening heel erg mooi vindt, zou ik hem ook graag willen overnemen(kopen) Graag even een pb sturen als iemand hem natekend!
Mondy
Geplaatst: 12-03-13 19:36
Voor als de eerste foto toch te vervelend/moeilijk is
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 15-03-13 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Een foto in link gezet, er mogen maximaal twee afbeeldingen zichtbaar zijn.
xTesslove
Geplaatst: 12-03-13 21:18
Het lijkt me heel leuk als iemand die van mij wil natekenen!
Channiiiej
Geplaatst: 13-03-13 21:21
Wie wil Vigo (paard 1) of Casilla (paard 2) proberen te tekenen? Grote versies zijn aanwezig!
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 15-03-13 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Een foto in link gezet, er mogen maximaal twee afbeeldingen zichtbaar zijn.
Ik waag nog een poging: De eerste is een oude verzorgpony die helaas verkocht is (nooit afscheid van kunnen nemen)
En de 2de is mijn lieve maar ook gekke haffie!
Voor meer foto's van beide, of andere soort poses of voor in het groot! Pb me even! Ik hoop dat iemand ze na wil tekenen. Wil de tekening als die echt mooi is graag overnemen!
oke ga het hier proberen hoop dat iemand kan en wil helpen. ben opzoek na een "logo achtige"tekening. niet te gedetaileerd dus van 2 ruiters en hun paard hand in hand van achteren 1 dressuur ruiter en 1 westernruiter.
verschil duidelijk zichtbaar aan zadel en cap/hoed. en eventueel westernpaard een vlecht in staart.
mogen dus groffe lijnen zijn. kan en wil iemand mij hier mee helpen?