Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Keet schreef:Ik zet eerst de binnenstiksels en deed daarna de buitenrandkan ik het mooier wegwerken en stof verdelen en een beetje smokkelen als het nodig was.
Altijd alles dezelfde kant op proberen te stikken. En alle lagen goed aan elkaar zetten met veiligheidsspelden en die pas op het eind eruit halen.
Naadtoeslag in bochten altijd inknippen zodat de stof niet gaat trekken
Yesterday schreef:Mooie creaties allemaal!
Ik heb afgelopen week mijn thesis ingeleverd dus nu pas tijd om te beginnen met de naaimachine... had al stof gekocht voor een kussen, alleen had ik nog geen ritsen gekocht, iemand enig idee waar je dit makkelijk kam bestellen?
[ [url=m/KWfki9.jpg]Afbeelding[/url] ]
De stof met de panter heb ik gekocht, de cognac kleurige stof is een kussen waarvan de rits kapot was, die heb ik los gepulkt en doormidden geknipt. Ik vind het nu al leuk om van niets toch nog iets te maken!
Keet schreef:Ik zet eerst de binnenstiksels en deed daarna de buitenrandkan ik het mooier wegwerken en stof verdelen en een beetje smokkelen als het nodig was.
Altijd alles dezelfde kant op proberen te stikken. En alle lagen goed aan elkaar zetten met veiligheidsspelden en die pas op het eind eruit halen.
Naadtoeslag in bochten altijd inknippen zodat de stof niet gaat trekken
secricible schreef:Keet schreef:Helaas is mijn syas bestelling niet compleet en wordt er maandag pas naar gekeken.
Rest is prachtig
Heel benieuwd naar je stofjes!
[ [url=m/B8a9vO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben zo verliefd op dit stofje icm dat zachtroze
secricible schreef:Yikes, dat is echt mini... soort van toilettasje voor mensen die weinig make up gebruiken.... kunnen ze geen ander doel krijgen? Fourniturentasje ofzo?