Vorige week was mijn tweede Floortje van Stip & HAAK al af maar ik mocht hem nog niet plaatsen omdat het een kraamcadeautje was. Inmiddels heeft Floortje een hele blije eigenaar en kan ik nu de foto's plaatsen.
Knappe dingen komen hier weer voorbij! Gezellig zo'n dekentje Moonfight, ben je er lang aan bezig geweest? De patronen van Stip en Haak heb ik ook al dikwijls naar gekeken, vind ze echt superleuk
Nalatje: Ja, bijna een half jaar Maar heb tussendoor ook andere projecten gedaan
Kiimm_
Geplaatst: 27-01-15 11:35
Ik ben een hoesje aan het maken voor de telefoon van mijn broertje. Hij wilt hem rood met een paar witte strepen (feyenoord) Nu vind ik hem best saai ogen.
Heeft iemand een tip/idee wat ik er nog op kan doen om hem net wat leuker te maken?
hihi ben ook met een deken bezig voor dochterlief voor in een groot bed. Maar ze is 7 maanden nu dus ik heb geen tijdsdruk wil voor mijn zoon ook eentje maken maar ben er nog niet uit welke kleuren.
en daar zullen ook wel heel wat bollen in gaan zitten hihi
BloemBloem, (of misschien dat iemand anders ook wel een tip heeft) in jouw topic las ik dat je een bepaald programma hebt gebruikt om het patroon te maken. Kun je dat van internet halen ofzo? En is dat ook geschikt om breipatronen en borduurpatronen te maken? Ben namelijk ook op zoek naar zo'n soort programma, vandaar mijn vragen.