Tips voor sjaals met streepjes? Is het handig om de kleuren aan elkaar te breien of kan ik beter lapjes maken en die aan het eind aan elkaar werken?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik kan inmiddels al breiend steken opzetten en recht en averecht breien. Ik moet nog wat verder oefenen, maar het gaat me op zich goed af.
), een tablethoes. Deze en deze:

Goed om te weten. Misschien maak ik beide hoezen wel.
Zijn eigenlijk verrassend simpel, die kabels 
. Geeft niet hoor! En dit virus mag best besmettelijk zijn
. Weg met dat stoffige imago: breien is hartstikke hip!!!!
Help? 
begin met een eenvoudiger patroon. In die deken die laatst geplaatst werd kan je vierkant 2 (M.2) of vierkant 3 (M.3) gebruiken om te oefenen
. Ik denk dat het probleem zit in de kantsteek en dat je daarom niet uitkomt. 
.
) in de buurt, dus jullie zijn mijn (zeer gewaardeerde) hulplijn
.
. We zijn in dit topic gék op foto's dus ik wacht met spanning af (heb op moment toch weinig anders te doen
)
. Hoe komen jullie erop
patpen schreef:Welkom Paloedie. We zijn in dit topic gék op foto's dus ik wacht met spanning af (heb op moment toch weinig anders te doen
)
Nerwen: je woont zeker niet in de omgeving van Utrecht zodat ik je persoonlijk op weg kan helpen?
Ik rij alleen op een gehandicaptenmanege maar help er niet mee hoor! Dat mis ik nu wel dat ik niet mag rijden
En een brei-911. Hoe komen jullie erop
![]()
Ik wil ook sokken, sjaals, truien, mutsen en beenwarmers breien! Punt! Gaat me ook lukken hoor, morgen ga ik weer een poging doen. Simpele beenwarmers ofzo. Zonder kabels 
Paloedie schreef:Ik heb niet zover teruggelezen in het topic, dus patpen waarom kun je niets doen?
Hoeveel foto's mogen er in een post?

Maar ik kon al haken, dat scheelt. Zal morgen wel een fotootje maken
. Jammer want ik had het je binnen een half uur geleerd: recht, averecht en je hoesje zou al minstens 5 cm lang zijn
. Mocht je echter zin hebben om langs te komen, je bent welkom
. Woonplaats is niet volledig met OV te bereiken maar dat is op te lossen!
. Heel kort: van 2006-2009 4 nek hernia's gehad waarvoor 2 operaties en een forse beperking in de handfunctie. Dat allemaal gehad, heb ik nu een rug hernia
. Dus ik lig voornamelijk op bed, of eigenlijk is het halfzittend. Breien op bed kan ik niet maar adviseren natuurlijk wel
. Morgen komt mijn nieuwe daglichtlamp (mijn man moet hem verplicht DIRECT ophangen!!!) en dan kan ik vast wel verder met een andere hobby: quilten.
)
We moeten maar eens kijken, heeft verder geen haast. Voor moeilijke(re) projecten is het alleen op zich wel erg handig als je daar uuh... "levende" ipv digitale begeleiding bij hebt