Eerst de andere maar eens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nelleke_ schreef:Die enalaatste is echt megacute!
Naborah schreef:Rinske schreef:Neeeee Annemiek, wat doe je me aan![]()
.
*gaat niet klikken, gaat niet klikken*
*ok, te laat, toch geklikt*![]()
Hoe herkenbaar
Ik heb nog wat dingen nagelezen in het topic, en ik denk dat ik straks naar de Action fiets om een kussen te kopen om uit elkaar te trekken.
Krissis schreef:Zij is ook een van mijn favo designers. Zulke gave dingen, vind je paddestoel ook echt te gek!
Over het algemeen zijn de meeste gratis patronen niet geweldig goed in verhouding.
Krissis schreef:Zij is ook een van mijn favo designers. Zulke gave dingen, vind je paddestoel ook echt te gek!
Over het algemeen zijn de meeste gratis patronen niet geweldig goed in verhouding.
Bonechi_ schreef:Wat een gave beesten zeg van Mala! En wat een werk! Eerst mijn olifant maar eens afmaken! moet nog 3 poten en een staartje.
Annemiek80 schreef:Bonechi_ schreef:Wat een gave beesten zeg van Mala! En wat een werk! Eerst mijn olifant maar eens afmaken! moet nog 3 poten en een staartje.
Lol hoe leuk ze ook zijn... dat zijn ze echt, zou ik je adviseren er nog even niet aan te beginnenEerst wat meer handigheid en misschien snelheid want ik kan al een moedeloos gevoel krijgen van de hoeveelheid tijd die er in die paddestoel ging laat staan iemand die (nog... niet banketstaaf bedoeld, snelheid komt vanzelf) traag haakt
Bonechi_ schreef:Oh het wordt ook echt mijn volgende project nog niet hoor! :d Ik heb nog zat leuke patronen in het boekje wat ik gekocht heb van kookeridoo. Sinds ik een draadje tussen de toeren leg gaat het wel een stuk sneller. Dan raak ik de tel niet kwijt. Ik vind alleen zelden de tijd om echt langer dan een uur wat te doen en krijg na een tijdje zere vingers van de botsende haaknaald.