[INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 08:43

Min taxaties zal ik vanmiddag doen!

Hij is getekend op a4 formaat met tekenpotloden.

Afbeelding

Afbeelding

annelinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 09:00

MaricoGraphy schreef:
@ annelinie, ik zou graag ook een schatting willen, aangezien dit het eindresultaat is.

Ik zou gewoon lekker oefenen. Moet eerlijk zijn toch en je vraagt om een schatting, 5 tot 10 euro, maximaal. Publiek is gewoon nog heel klein denk ik. Je moet willen streven naar het tekenen voor grote stallen :D!

Art_Ificious

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 20:33

daar streef ik ook naar al is plezier beleven belangrijker.
Dit is tevens de 1e en laatste keer op zulk klein formaat (A5),
details aanbrengen is aartsmoeilijk, zelfs met scherpe potloodpunten. En de benen zijn maar 0.4cm breed, stel je voor hoe je daar dan details in aanbrengt.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 22:57

Ik kom hier ook weer eens meedoen, ik miste het! Ten eerste uiteraard taxaties, vanaf pagina 91. Als het op jullie onrealistisch/beledigend overkomt: don't shoot me please!

PAGINA 91

Plovesb Erg mooi, ik houd wel van dat 'vlekkerige'. Wel kijk ik een beetje gek tegen allebei de hoofden aan, alsof er net iets niet klopt. Ik zeg ca. 80-100 euro.

Shetpower Lekker origineel, en fijne structuur + kleurgebruik. Weet niet hoe zeer dit bij veel mensen in de smaak valt, maar ik taxeer het op ca. 70 euro.

IndianRose Wat ontzettend leuk gemaakt! Hier is denk ik zeker een markt voor, en ga ervan uit dat je voor zo'n opdracht zeker 100 euro kunt vragen.

Amber15 Jammer van de slechte foto, maar voor zover ik het kan beoordelen goed realistisch getekend. Manen en voorpluk zijn helaas veel minder gedetailleerd dan de rest! Ik zeg 20-30 euro.

Shetpower Leuke muurschildering! 1 bij 1.20 dus? Dan zeker 50-60 euro.

PAGINA 92

Amber15 Vind dit moeilijk te taxeren.. Vind het idee erachter erg leuk, de uitvoering wat minder. Hij lijkt nog niet 'af' voor mij gevoel. 10 euro.

Amber15 Wauw prachtig, veeel beter dan je vorige werk IMO. 50-60 euro.

Stefieke1997 De Fjord vind ik erg mooi, heb moeite met de achtergrond.. Jammer, doet af aan je tekening! 20 euro.

Annelinnie Hmm, je eerste pastelwerk vind ik persoonlijk niet realistisch genoeg om als 'realistisch portret' door te gaan. 20-30 euro.
Het paard daarentegen veel mooier! 40

Je acrylverfwerkjes: heel leuk! Klein formaat, dus ik zeg 20/25. Ik stoor me wel erg aan de achtergronden, die door hun eentonigheid IMO kinderlijk lijken en aan het mooie van de schilderijen afdoen. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Jovavee Wauw!

Koolpotlood: 40 euro, erg mooi en interessant materiaal ook!

Grafiet: fantastisch. Zo stel ik me een realistisch paardenportret voor, waar ik zelf maar heeeeel af en toe het geduld voor op kan brengen. :P 60

Fjord: Wat een schatje zeg, en wat heb je de vacht mooi weergegeven. 40

Acrylschilderijen stuk voor stuk mooi, à la, ik vind het knap maar zou het niet zelf willen hebben. 60-70 voor elk. :)

Mariekeoo Je mist nog detail, het is nog erg streperig. Ga rustiger en met meer lagen te werk, dan zul je duidelijk verschil merken. 15 euro.

PAGINA 93

Stefieke1997 Je haffie is erg leuk, wel mis ik de structuur in de vacht. 35
Je zelfportret vind ik niet zo geslaagd moet ik zeggen, maar kan natuurlijk dat je ook op de foto wat 'scheef' lijkt. De haren zijn wel erg knap gedaan! 20/25

LeintjeO Voor een eerste keer; heel knap! Bedenk wel dat bruin uit veel kleuren bestaat, en durf die ook in de tekening te verwerken. Voor nu, 25-30 euro. (Maar ik zie potentie voor meer!)

Nienke15 Waaauw dat hout. De kat vind ik een te rond hoofd hebben (ook al heb ik zelf een britse met bijna zo'n koppie := ) En vind 'm net iets te, tja, zalmkleurig zeg maar. 40-50

Century Leuk, weer eens wat anders dan al die dieren, haha. Mooi gemaakt, had nooit gegokt dat dit pastel was, eerder acryl. Vooral de achtergrond is prachtig! Voor een A4, 35-40. Op groter formaat zou je hier veel meer voor kunnen vragen!

Tyrcanol Ik ken het topic; jammer inderdaad van het gras en de rug. Ik denk dat je hier nog geen geld voor kunt vragen, lekker door oefenen :)

Jovavee _/-\o_ Fenomenaal. 80 euro zou ik er makkelijk en met veel liefde voor neertellen. Je hebt iets in je tekeningen wat ze erg bijzonder maakt, kan m'n vinger er niet goed op leggen.. maar ik ben fan.

Maricography Leuk idee, met de twee paarden in 1 tekening. Maar gebruik iets minder grof papier, dan schijnt de structuur ook niet zo door. Nog geen geld voor vragen denk ik.

Stefieke1997 Zoals ik in je topic ook al zei; zo ontzettend jammer van de manen en voorpluk! Haalt de waarde duidelijk naar beneden.. Nu zeg ik 20-25, ander zou het wel iets meer zijn.

Je veulen: veeel beter! Interessante hoek ook, leuk gedaan. Ook lekker groot, mooi. 60 euro.

Amber15 Vooral de lichtinval op de vacht heel goed gedaan, knap. Vind taxeren moeilijk omdat ik de hond zelf zo lelijk vind := Maar even serieus: 25 euro

Zo ik heb mijn best gedaan, maar als iemand zich door mijn taxatie beledigd voelt, graag een PB, dan leg ik nog iets duidelijk mijn redenen uit. Ik probeer ook maar wat, en wil ook ontmoedigen met tekenen/schilderen door te gaan.

Hierbij dan een van mijn recente werkJES. Met nadruk op klein.. heb weinig ruimte in mijn Londense studentenhok helaas (hele kamer ruikt naar verf verdunner, oeps :oo )

Olieverf op A4

Afbeelding

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 10:32

Oké ik ga ook weer eens taxeren. Vanaf waar ik gebleven was (pagina 91)

Shetpower: Leuk gewerkt met kleuren, maar ik vind het werk heel statisch en het spreekt mij daardoor wat minder aan. Maar dat is écht persoonlijk hoor. Maar je techniek is goed en het oog heb je ook heel mooi weer gegeven net als de neus eigenlijk. :) 25,-

IndianRose_ : Wouw, super leuk gedaan! En knap dat je dit met een gebroken sleutelbeen nog wel hebt kunnen maken. Ik vind het wel heel moeilijk om een waarde in te schatten. Hoe lang ben je er mee bezig geweest? Ow ik lees 12 uur. Je techniek is goed en je hebt ze er heel mooi 3D neer gezet. Ik denk dat je er wel zeker 125,- voor hebt kunnen krijgen?

amber15 : Wat ben jij goed bezig zeg! Je werkt al goed in details en je hebt het echt in de vingers. Dit werk op zich zelf vind ik nog wat aan de lichte kant. Ik houd zelf meer van kleur of anders van wat meer contrast, maar dat is persoonlijk natuurlijk. 20,-

Shetpower: Aah die is ook leuk zeg! 100,- voor deze :)

amber15 : Je bonte paard is ook weer zo'n prachtige gedetailleerd werkje. En misschien is het ook wel gewoon jouw stijl om het heel 'tekenachtig' te houden. het heeft ook echt wel wat! Voor deze 30,- (ivm formaat, en persoonlijke voorkeur) Maar nogmaals complimenten.

Stefieke1997 : Ik vind hem prachtig je fjord. Ik houd van het contrast en je hebt iets in de tekening gestopt wat me erg aanspreekt. Ik wil ook nog eens een fjordje na tekenen. Voor deze zou ik 60,- geven

annelinnie : Je mag eigenlijk maar 3 foto's posten per keer, maar vooruit ik zal even de moeite nemen ze allemaal te bekijken.
Meisje op paard in water: Mooie kleuren, verhoudingen kloppen wel aardig, maar de details vind ik wat minder. 35,-
Het bruine paard: Zelfde verhaar eigelijk als hierboven. Ik zou er 40,- voor geven.
Geit: Prachtig, deze spreekt mij meteen aan. Veel meer details. Hij wordt aaibaar. 50,-
Je kip eveneens 50,-
De koe weer ietsjes minder. 35,-

jovavee : Ook voor jouw geldt, er staan nu te veel tekeningen.. Letten jullie daar wel even op?
1e paard: Mooi werk, lekker veel contrast en de juiste verhoudingen. Ik mis net wat warmte, het oog is ietwat licht waardoor het een lichte staar lijkt te hebben, is dat ook zo? Ik had het oog wat sprekende willen zien. Nu 80,-
Ja grafiet tekening vind ik dat weer onwijs prachtig. 100,- op zn minst. Zeer gedetailleerd en net een foto!
Geldt eveneens voor je fjord. 80,- voor die (ivm het formaat)
Je acrylschilderijen vind ik persoonlijk weer iets minder sterk maar het blijven prachtige werken!
100,- voor het witte paard
120,- voor het landschap
150,- voor de katjes. Die spreken mij dan wel weer enorm aan door de warmte en de liefde die het uitspreekt.

mariekeoo : Leuke tekening! Zou nog even net wat sprekender kunnen, maar voor alleen dit beeld zou ik 25,- geven.

Stefieke1997 : Die haflinger is erg leuk. Heel leuk karakter. Ik zou gezien de techniek het contrast en mijn persoonlijke smaak gaan richting de 45/50,- :)
het zelfportret zou ik idd eerst liever wat lichter zien. Vind m wel erg mooi hoor!

leintjeO : Aaah die is leuk zeg! Maar het oog en de neus missen nog wat.. 45,-

Nienke15 : Wat een coole kat zeg! Kleuren spreken mij erg aan. het totaal beeld ook. Alleen de kat is me iets te rond ofzo, er mist nog wat diepte! Maar ik zou nu rond de 60,- uitgeven als het mijn kat zou zijn.

Century : Die klaproos is echt geklapt he? :') Hihi, prachtig werk! Zou het zelf niet snel kopen maar ik schat het werk toch op 60,- De techiek, diepte.. tja ik kan wel in dat soort termen blijven praten maar je ziet als tekenaar zelf of iemand het in zich heeft en dit is gewoon een mooie plaat opzich.

Tyrcanol : Leuk hondje en leuke houding. Ik mis nog wat diepte em details. Ik zou zeggen 15,- Wat ben je lekker bezig zeg! Ga zo door.

jovavee : Weer zo'n mooi paard van jou. Voor dit werk zou ik 90,- geven.

MaricoGraphy : Leuke tekening. De neus mist nog wat diepte, maar volgens mij zitten de verhoudingen verder helemaal goed. Het mag (en dat kan jij) nog wel wat realistischer. 25,- Maar is het A4 of A3?

Stefieke1997 : Wouwie, deze spreekt mij ook wel erg aan. :j 50,- en je veulen toch zeker 60,- Heel tof!

amber15 : Leuk hondje. Ik vind het wat weinig contrast en erg lichtjes opgezet nog. Ik denk 15,-

Dirndl : Hier zeg ik Wouw! tegen. Heel gaaf werk zeg! Ik denk aan 50/60 euro. :) Hoe lang ben je met zoiets bezig?

Hier mijn laatste werk. Het zijn mijn eigen paarden. Gisteren aan mijzelf cadeau gedaan aangezien ik jarig was :D En ik moet toe geven, ik vond het lastig, maar ik herken écht mijn eigen paarden erin terug. Dus ben er zelf stiekem heel trots op.
Afbeelding

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 11:42

Bedankt voor de taxaties. Helaas krijg het het gewoon niet voor elkaar om een tekening zo te laten zien, zoals hij er in het echt uit ziet. Hij is of te licht, of te korrelig, of met te weinig contrast... De lichtere delen zijn echt donkerder dan op deze foto's. De schaduw heeft ook meer contrast trouwens.

En dan nu mijn taxaties!

pagina 93

Stefieke1997 De hafinger vind ik erg mooi! 50 euro. Zelfportret is knap gedaan, maar iets te donker. 40 euro

leintjeO De neus lijkt wat te lang. Verder erg mooi gedaan, mooi kleurgebruik ook! 45 euro

nienke15 Wauw, wat een prachtige sprekende tekening! Prachtig kleurgebruik! 70 euro

century Prachtig! Misschien dat het door de foto komt, maar hij lijkt wat flets/licht. De kleuren hadden van mij wat sprekender gemogen. 75 euro

tyrcanol wat ik ervan vind, had ik al gezegd. 15-20 euro

jovaee wauwwauw! Het is net een foto..! minstens 100 euro!

mariography Het lijkt me erg moeilijk op a5 formaat. De lichte vlekken in de vacht van de onderste tekening hadden wat mooier gekund. Verder knap gedaan! 15-20 euro

stefieke1997 erg mooi gedaan! allebei je tekeningen toch wel 60 euro!

pagina 94

Dirndl het is niet mijn smaak, maar erg knap gedaan! 60 euro

aartje prachtig!! de neusvleugel van het linkerpaard doet alleen een beetje apart aan. Voor de rest heb ik geen aanmerkingen, echt super mooi! 85 euro

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 14:48

nou de meeste schattingen zitten toch gemiddeld op 10-15 euro voor mijn A5 formaat.
Vind dat best OK :)

@ Aartje, het is op A5 ;)

IndianRose_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 15:54

Aartje; dankjewel voor de taxatie!! Enneee, het is gemaakt bij mijn ouders thuis, mijn mama is sinds een jaartje onthaalouder geworden ;) Ik heb het dus gratis gedaan, maar zij hebben wel mijn verf betaald en iets extra's gegeven voor mijn werk :)
En detail: er zit een plaat op mijn sleutelbeen, dus kon na 3 weken wel weer redelijk bewegen, maar twas toch niet zo simpel :D

Steefz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 22:05

Pagina 93
Stefieke1997: De haflinger vind ik erg mooi uitgewerkt, alleen vind ik de manen wat minder. Voor de rest is het een geslaagde tekening! 40 euro.
Je zelfportret is ook erg netjes! Het ligt waarschijnlijk aan de foto (veel ruis), maar ik vind het lastig om een waarde te geven aan deze tekening.

leintjeO: Voor je eerste kleurpotloodwerkje vind ik dat je het heel goed hebt gedaan! Je bent af en toe nog wat voorzichtig met kleuren en in het oog had nog wat meer diepte gekund, maar ondanks dat heb je er een mooie tekening van gemaakt. 35 euro.

Nienke15: Wat een mooie combinatie van kleurpotlood en stiften! Het heeft heel goed uitgepakt en dan met name de boomschors. 65 euro.

Century: Dit vind ik één van je betere pastelwerkjes! Mooie contrasten en schaduwwerking. 65 euro.

Tyrcanol: Je tekeningen worden steeds beter! Mooi zacht werk. De ondergrond had ik persoonlijk wat meer uitgewerkt, in plaats van alleen onder de poten. 35 euro

jovavee: Mooie, gedetailleerde tekening! 100 euro voor dit formaat.

MaricoGraphy: Ik vind het knap van je dat je op dit kleine formaat hebt kunnen werken met pastel! Bij het hoofd lijkt het alsof het neusgat niet helemaal klopt en de aders komen wat raar over. 15 euro.

Stefieke1997: Leuke tekening! Ik heb het idee dat het paard te donker is ingekleurd. Het voor ons linkeroor lijkt er ook wat bij te hangen. Dit komt waarschijnlijk door de manen, die zijn te streperig. De rest van de vacht heb je heel goed gedaan! 35 euro.
Bij het veulen lijkt het voor ons rechteroor wat raar. Het is moeilijk te zien welke kant het oor op staat. De rest heb je wederom goed neergezet! 35 euro.

Pagina 94
amber15: Leuk gemaakt! De vacht heb je goed getekend! De oren vind ik wat minder... 20 euro.

Dirndl: Gave stijl! 45 euro.

Aartje: Prachtige tekening! Vind vooral de halsters erg mooi uitgewerkt, net als de manen. 85 euro.

Afbeelding
Kleurpotlood, A3 formaat, 24 uur.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 22:18

Stenie bedankt voor je compliment :)

Heb er wat meer gras onder getekend trouwens :)

Afbeelding

Die van jou is werkelijk prachtig !!!
€85? Of zit ik dan erg laag :o

Jolien0808

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 10:36

Wow echt knap wat iedereen maakt!
Stefieke1997 : Die haflinger is mooi ik denk 40/50 euro

leintjeO : 40/45 leuk!

Nienke15 : De kleuren vind ik erg goed euhh rond de 55/60

jovavee : Wauw mooi paard! tussen 85/90 euro

Stefieke1997 : 50 euro mooi!

amber15 : Leuk hondje. Mooi en simpel15,-

Dirndl : 50/60 euro

aartje supermooi! 90 euro

steef92: Mooie kleuren gebruikt ook 90 euro!

Ik heb ook weer 2 a4 tekeningetjes gemaakt met normaal potlood

Afbeelding

Afbeelding

Realisartz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 00:22

A4
Akitahond
Grafietpotlood

Afbeelding

Amber: 15? Vind het mooi gedaan! Maar misschien wat meer contrast volgens mij
Dirndl: 40/50 leuk gedaan is ook mijn smaak niet echt.
Aartje: 80 super mooi gemaakt ,gedetailleerd vooral de manen en sprekende ogen
Steef92:.100: lijkt net echt!
Tyrcanol :30?
Jolien0808: voor beide 15

jovavee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 00:44

Wat een leuke werken komen er weer langs! Ik ga ze morgen texeren!
En dank jullie wel voor de mooie reacties:-)
Ik heb net weer een opdracht klaar en kon niet wachten met plaatsen omdat ik er zelf best wel trots op ben:-) Al is de fotokwaliteit niet zo best omdat het al laat is nu en vooral donker.
Hoop dat jullie hem ook mooi vinden en hoor ook graag nog verbeterpunten.

Afbeelding
Koolpotlood op oliebasis 40x50cm

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 11:17

wat teken jij toch prachtig, jovaee!
als ik dat toch eens kon...

ik kijk wel een beetje vreemd tegen de kaak van het rechterpaard aan. dat lijkt teveel over te lopen in de borst.

jovavee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 15:31

Dankje Amber voor de opmerking. Ik heb het vandaag nog een beetje aangepast, want zag nu inderdaad wat je bedoelde.

Hier de taxaties:

MaricoGraphy: Voor A5 heel knap, dat zou ik niet kunnen i.v.m. slechtziendheid! Blijf wel bij 10 euro omdat ik het nogsteeds twee verschillende paarden vind.
Stefieke1997: Paard A4: Kwa vacht heel erg mooi! De manen mogen ook hier meer uitgewerkt en er klopt iets niet met de plaatsing van de ogen t.o.v. de neusgaten. 40 euro
Het veulen A3: Vacht ook weer heel erg mooi! 50 euro
Amber15: Hondje A4, erg schattig. Ik mis nog een paar lagen vacht laat maar zeggen, maar hij is al wel heel goed kwa detailering. 30 euro.
Dirndl: Olieverfpaneeltje: Moeilijk taxeren omdat het niet mijn stijl is. Het meisje vind ik mooi kwa lichtval. Het paard vind ik minder sterk. Het relief erin is wat rommelig aangebracht en ook de achtergrond vind ik rommelig. Voor zo een klein formaat wel weer heel knap omdat je heel fijntjes moet werken. 30 euro.
Aartje: Wauw, ik vind ze prachtig! Neusgaten is een puntje van aandacht, maar so what! 120 euro
steef92: Ook al zo mooi! 90 euro
Jolien0808: Leuke werkjes, maar ik zou nog lekker door blijven oefenen. Ze zijn nog wat plat laat maar zeggen. Voor nu nog geen taxatie.
Stefieke1997: Hond is wat minder gelukt, dan je andere werken. Hoofd is ok, maar lijf kijk ik raar tegenaan. Voor nu 10 euro.

Naar aanleiding van de opmerking van Amber heb ik de tekening nog iets aangepast. Bij deze:
Afbeelding

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 19:46

bijziendheid Jovavee? WAUW dan teken jij toch wel supergoed hoor :)

jovavee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 20:38

Ja MaricoGraphy, ik zie met bril maar 20%, dus teken heel dicht met mijn neus op het papier en moet dus ook foto's hebben die ik ver kan inzoomen, dan kan ik er wat van maken:-)

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 23:05

Serieus!? Je kunt in het guinees book of records, man! petje af _/-\o_

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 23:14

Mag ik vragen hoe jullie het resultaat van het topic in mijn onderschrift zouden taxeren? :)

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 23:15

Jovavee, respect wauw

Ik zal vanavond of morgen ook weer even gaan taxeren!

jovavee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 01:05

Chantalla: Allereerst moet ik zeggen dat je veel talent hebt. Als tip kan ik meegeven durf donkerder te tekenen met meer schaduw. Als je naar de foto kijkt is de huidskleur van het meisje donkerder dan van het paard, in jouw tekening niet meer. Als je haar donkerder gaat maken en echt de schaduw gaat pakken, maak je het jezelf een stuk gemakkelijker want dan kun je ook meer contrast in de haren enz. aanbrengen. Wat ook helpt bij lichte paarden cq. mensen is om de achtergrond donkerder te maken of zelfs helemaal donker zoals ik bijvoorbeeld bij de haflinger heb gedaan die je hier ook terguvindt. Let ook bij het paard op de richting van de haren bij de aanzet van je potlood. Maar je komt er wel! Voor deze tekening zou ik voor nu zeggen 10 -20 euro, en dan zou de ontvanger best blij zijn met het resultaat. Ga zo door, en durf:-)

jovavee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 01:07

En MaricoGraphy, Amber15 en LisaMaxime, heel erg bedankt voor de spontane reacties:-) Bloos er bijna van:-)

leintjeO

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 12:01

p.93
jovavee: Dit is echt heel mooi, die vacht :o. Prachtig ! 80 euro

Maricography: Heel weinig details, de benen lijken niet realistisch. Doe het niet niet want mij tekeningen helemaal pastel is een klodderboel ;) 20 euro

Stefieke1997
: Heel mooi ! Oren zijn een beetje raar maar knap gedaan. 30 euro

Stefieke1997
: Prachtig veulen, niks op aan te merken, 50 euro

p.94
amber15: Mooi, 23 euro

Dirndl: Speciaal, maar mooi gedaan. 60 euro

Aartje: Heel mooi gedaan, ik hou van je tekenstijl ! 80 euro

Steef92: Ik durf echt niet meer te tekenen, zo realistisch overgebracht, veel details! 100 euro

Jolien0808: leuke tekeningen, nog veel oefenen ;) Vind die poes heel mooi. Kan hier helaas geen waarde op plakken

Stefieke1997: Een beetje uit verhouding, 15 euro

jovavee:....Dit is echt ongelofelijk mooi !!! prachtig. Heb hier geen woorden meer voor ben een beetje srakeloos :D 110 euro

Zo mijn beurt weer: dit is een tekening in opdracht, cadeautje voor mijn mama.
Na mijn vorige tekening het bonte paard, ben ik nu begonnen met mijn 2de kleuren tekening.

Afbeelding
Met kleurpotloden en pastel, A3.best lang aan gewerkt aangezien het zo'n grote haardos was...

Skundi08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 19:35

Pag. 94:

Amber15: De vacht is netjes uitgewerkt! Misschien kan er nog wat meer diepte in. 20 euro
Dirndl: Bijzondere stijl, maar het ziet er goed uit! 50 euro
Aartje: Wat een schatjes, beiden stralen een eigen karakter uit. 80 euro
Steef92: Wauw zo gedetailleerd, prachtig! 90 euro
Jolien0808: Je bent op de goede weg! Ik denk dat je met meer schaduw wat meer diepte kan creëren waardoor ze ‘echter’ gaan lijken. 10 euro
Stefieke1997: Misschien komt het door de hoek waaruit de hond getekend is (zo omhoog kijkend) of het lichaam van de hond, maar de tekening spreekt me niet echt aan. 10-15 euro
Jovavee: Wauw, zo gedetailleerd en wat een mooie sfeer heb je gecreëerd! 100 euro
Chantalla: Je bent zeker op de goede weg, ik sluit me aan bij het opbouwende commentaar van jovavee. 20 euro
LeintjeO: De manen zien er leuk uit, maar de verhoudingen lijken hier en daar niet helemaal te kloppen, daardoor ‘spreekt’ de tekening wat minder. 10-20euro

Nu mijn twee laatste tekeningen, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
A3 kleurpotlood + pastelpotlood
Afbeelding

A3 pastelpotlood
Afbeelding

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 22:20

25-35 euro, Skundi28

LeintjeO, 15-20 euro

Jovavee, sowieso 120 euro!

Digitale tekening :)
Afbeelding
Deze verkoop ik overigens niet hoor :P Even om te laten zien hoever ik nu ben qua tekenen en wat jullie ervoor uit zouden geven