[CENTRAAL] Aanvraag en resultaat topic paarden tekenen #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 11:53

Dat denk ik ook.

Maar even on-topic

Iemand zin om de lieve vos te tekeneen. Het liefst zonder mij erop.

Afbeelding

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 11:54

Maar jij voelt je nu aangevallen omdat jij het per ongeluk 1 keer doet.. Maar mensen die dit topic volgen zien het bijvoorbeeld elke pagina wel een keer gebeuren dat iemand wéér de regels niet leest en foto's quote, oproepjes omhoog schopt, tiggg foto's plaatst en dan niét in links en dán wordt het wel vervelend :)

MarJon

Re: [CENTRAAL] Aanvraag en resultaat topic paarden tekenen #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 11:57

Jij doet net alsof niemand de openingspost doorleestr.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 11:58

lovesfacheux schreef:
Jij doet net alsof niemand de openingspost doorleestr.

Wendy15 schreef:
Het is ook vrij irritant dat héél veel mensen niet de moeite nemen om de openingspost te lezen..

Goed lezen :)

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 11:59

zou iemand een foto willen natekenen??
je mag er zelf een uitzoeken ;)
als je dat wil doen stuur mij dan een pb dan stuur ik jou wel een link ;)

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 12:00

Wendy; nou doe je het weer.

Sinatjuhh; Bedoel je uit het topic of jou profiel?

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 12:01

Ik ben het met Wendy eens.
Vele mensen die hier komen lezen goed en houden zich aan de regels. Maar op bijna elke pagina zijn er mensen die dat niet doen en schoppen hun posts omhoog.
En dat begint het erg vervelend te worden en dan ga je zo reageren.
Als iedereen even de moeite neemt om de regels door te lezen dan zou dit ook niet hoeven gebeuren lijkt mij.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 12:01

lovesfacheux schreef:

Wáár heb je 't over???

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 12:02

Ja maar je weet niet of de mensen het niet hebben doorgelezen. Maar laten we maar ophouden straxs komt er een mod kijken.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 12:03

Naoom_ schreef:
Ik ben het met Wendy eens.
Vele mensen die hier komen lezen goed en houden zich aan de regels. Maar op bijna elke pagina zijn er mensen die dat niet doen en schoppen hun posts omhoog.
En dat begint het erg vervelend te worden en dan ga je zo reageren.
Als iedereen even de moeite neemt om de regels door te lezen dan zou dit ook niet hoeven gebeuren lijkt mij.

Helemaal mee eens :j

Verder val ik imo ook niemand aan verder, ik quote alleen de lijst met regels en vergroot het deel wat van toepassing is. Tja, is misschien kortaf, maar om tigg keer een persoonlijke uitleg te geven terwijl het duidelijk in de regels staat...?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 12:05

lovesfacheux schreef:
Ja maar je weet niet of de mensen het niet hebben doorgelezen. Maar laten we maar ophouden straxs komt er een mod kijken.

Het punt is dat jij mijn woorden verdraaid en daar hou ik niet van :n
Ik heb gezegd dat er erg veel mensen zijn die niet de moeite nemen om de regels door te lezen (of ze gewoon aan hun laars lappen) en jij maakt ervan dat ik zeg dat niemand de regels leest. Ik weet idd niet of mensen de regels wel of niet lezen, maar ik zie wél dat ze zich er niet aan houden en daar mag iemand imo op gewezen worden. Verder val ik niemand persoonlijk aan maar herhaal ik alleen de regels in de openingspost..
Zullen we het verder ontopic houden? :)

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 12:09

Citaat:
Alles wat in dit topic wordt getekend is op vrijwillige basis, als je snel en goed een tekening wilt hebben zul je naar iemand toe moeten gaan die in opdracht werkt en er gewoon voor betalen. En anders gewoon rustig afwachten en blij zijn als iemand jouw foto uitkiest en er iets moois van maakt :)

Wendy, daar heb je natuurlijk ook gewoon gelijk in en daar ben ik het ook met je over eens. Maar kun je dat dan niet op díé manier verwoorden in plaats van met die quote en opmerking? Met deze post maak je je punt net zo duidelijk en het is een stuk aardiger. :) Want zoals je zegt, je brengt het nu op een manier die heel aanvallend is voor een persoon.

Wat mij stoort is dat "de beginpost" zo geïrriteerd over komt, en dat vind ik zonde van de sfeer in dit topic. :) Ik zwerf al best even rond op UK, en ik zie dus ook wel dat er vaak 'verkeerd' wordt gepost. Ik kom gewoon in dit topic omdat ik foto's zoek, en als er dan wat teveel/gequote staan druk ik terwijl ik scroll nog even op het uitroeptekentje of stuur ik een PB'tje. :+ Zo'n big deal is het toch ook weer niet? Zucht er even diep om en laat de mods het opruimen, dan blijft het topic zelf gewoon leuk, want nu lijkt het soms alsof hier alleen maar 'zeurende tekenaars' en 'jegelende mensen die hun paard getekend willen hebben' zitten. UK is echt een apart hoekje van bokt, wat voor een vast clubje mensen die er komen z'n duidelijke regels heeft, maar bokkers die er niet bekend zijn weten niet dat het zo vaak langskomt. Met een TEM wordt het snel opgeruimd, of met een 'standaard' PB'tje editten mensen ook zelf nog wel even. :)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 12:17

Punt is dat ik die uitleg al zó vaak heb gegeven.. (en meerderen met mij) Dat er een goede en duidelijke openingspost is die helemaal niet achterlijk lang is dus even doorlezen als je iets écht graag wilt is imo een kleine moeite.. Tekenen is leuk! En ik vind het leuk om te volgen hoe mensen hier vooruitgaan. Maar kan me onwijs irriteren aan mensen die wél snel en goed resulstaat hebben (voor niks), maar daar zelf totáál geen moeite voor doen en zélfs niet de moeite nemen de regels even door te lezen. Daarbij is die openingspost erg handig, zéker voor mensen die zelf niet tekenen omdat er óók tips in staan voor het plaatsen van een goede foto zodat je meer kans hebt dat die getekend wordt. Maar waarom dan tóch weer zo onwijs veel mensen die gewoon een bericht neerknallen, de volgende pagina het al ongeduldig omhoog schoppen en zich dan aangevallen voelen dat ze op de regels worden gewezen.. (en dan doel ik op niemand persoonlijk, maar even over het algemeen genomen).

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 12:19

je mag mij er altijd om wijzen dat ik de op even moet lezen, maar dat kan ook anders gebracht worden dan denk ik. laten we het gezellig houden

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 12:31

Moderatoropmerking:
Zullen we het proberen hier gezellig te houden?
Mireille Lontje en ik hebben het toevallig van de week over de centrale topics gehad en over het feit dat veel (nieuwe) mensen niet altijd op de hoogte zijn van bepaalde regels. Deze regels staan in de openingspost van het betreffende centrale topic, óf ze staan in de centrale regels van Uit de Kunst.
Deze worden niet altijd gelezen, dus gebeurd het regelmatig dat er getemd wordt of dat jullie elkaar er op aanspreken. Beide mogelijkheden zijn prima. :) Het gebeurd momenteel alleen zo regelmatig dat iets niet volgens de regels is dat mensen geïrriteerd raken en mopperig worden, dit kan heel verkeerd over komen terwijl dit helemaal niet zo bedoeld is.
Misschien is het een idee om, als je iets tegenkomt wat niet volgens de regels is (of iemand blijft een bepaalde aanvraag herhalen) gewoon een TeM te plaatsen zodat wij er mee bezig kunnen gaan. Door middel van een moderatoropmerking in het topic, of een PB naar de betreffende persoon kunnen wij dan uitleggen wat er gebeurd of gedaan is. Op die manier blijft het topic wat meer ontopic, en krijgen we -hopelijk- minder snel discussies als bovenstaande; iedereen wil immers hetzelfde, en dat is een plezierig topic waarbij we van elkaar kunnen leren, mooie dingen kunnen zien etc...

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 12:38

lovesfacheux schreef:

uit mijn profiel op groter formaat stuur ik hem dan ;)
als het moet als niet dan mag je hem ook gewoon van mijn profiel afplukken

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 13:15

iloveiwan, we hebben ook een tekentopic voor alles wat geen paard is :+
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=149&t=1136085

enneuh, voor de "vaste" aanwezigen hier: je hoeft toch niet persé (opbouwend) kritiek te geven op anderen? ik zag dat dat in sommige andere topics wel moet (daar kom ik dus ook niet, vind dat zo lastig :7 )

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 13:16

En dit bedoel ik dus met dat het op elke pagina wel een keer voorkomt :')
*gaat braaf temmen* :))

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 14:14

Fnanne, dat is inderdaad precies wat ik bedoel. Fijn dat julllie het ook al hadden gesignaleerd. :)

Wendy: :))

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 15:39

kallipooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 16:48

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 17:09

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 17:43

Heb Minou opgeslagen! :)

Narrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 08:44

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 13:02

Iemand die het een uitdaging vindt om mijn nieuwe hunk te tekenen?

Afbeelding

Ik heb, uiteraard ;) , ook nog gewone foto´s van hem zoals hoofd, stand en beweging. Dus mocht je hem leuk vinden maar liever een ander soort foto hebben dan let me know :)