Hey, Ik ben mij aan het oriënteren om ook een diamond paintings pakket te kopen. (even iets anders doen dan haken of naaien) Waar bestellen jullie? Of hebben jullie de beste ervaringen voor pâintings? Graag met vierkante steentjes.
Ik heb mijn Diamond Painting via bol.com bij iHobby gekocht. Ik ben er nog niet aan begonnen, maar voor zover ik nu kan zien is het prima. De levering was zelfs een dag eerder dan de planning.
Hebben jullie met Ali ook weleens dat steentjes aan elkaar vast zitten? Sommige krijg ik echt niet uit elkaar en ben bang dat ik dan uiteindelijk tekort heb.
Hebben jullie met Ali ook weleens dat steentjes aan elkaar vast zitten? Sommige krijg ik echt niet uit elkaar en ben bang dat ik dan uiteindelijk tekort heb.
Jaaaa Tot vervelends toe, eerst steentjrs van elkaar af moeten halen
sabine1979
Geplaatst: 03-11-18 20:00
Ben al een heel stuk Vlinders heb ik er zelf bijbedacht. Hier zat ook een geheel beschermpapier op, stukken geknipt, niet recht maar gaat goed
Ik wilde deze kopen. In eerste instantie de 50x70. Maar die is €22,11. Net te duur. Ik zag dat ze ook 50x60 hebben. Maar hoe kan dat? Knippen ze er dan gewoon 10 cm af ofzo bij die 60?
Nou ja, ik neem de gok gewoon. We zien het wel, haha
assie
Geplaatst: 10-11-18 19:20
JoycexEnya schreef:
Mijn 60x90 was 22.97 ik ben niet gepakt.
Als je gepakt word en de douane merkt dat er een ander bedrag opstaat heb je kans op een boete ivm fraude.
Is ook weer zo. Helemaal niet bij nagedacht. Ik had laatst iets besteld voor €30,- maar had niet door dat het bij een chinese webshop was (het zag er vrij engels uit ). Daar kwam ik pas achter toen ik het pakketje thuis kreeg. En daar stond dus een bedrag van €19,- op ipv het werkelijke bedrag. Vandaar dat ik op het idee kwam.
Maar is natuurlijk niet heul netjes van de winkel.