grafietpoeder is inderdaad wat lastig omdat het wat minder te controleren is. Maar wel heel leuk 

347
Aquarel op papier
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
grafietpoeder is inderdaad wat lastig omdat het wat minder te controleren is. Maar wel heel leuk 

. 

en inderdaad een mooie snuit.
geeft het een chique uitstraling
erg mooi!
zou 'm zo op de bus doen 

(had gelukkig nog wat brood in de auto gehad). En mijn paardje was net zo moe als ik, ik denk dat haar dracht toch wel zwaar begint te worden, ze waggelt een beetje
We zullen zien hoe lang ik er nog op mag rijden, maar vond het niet zo erg om lekker rustig aan te doen
Maar het effect is wel erg leuk!!

). Na haar nachtje uit was haar deken zo nat dat ze een ander op moest. Eentje met een hals. Nou ben ik toch al geen dekenmens, maar die vermaledijde halsdingen trek ik al helemaal niet. VZpaard stond ook diep te zuchten toen ik haar die lange lap aan het omdoen was en overal flapjes en haakjes vond en liep te zoeken waar die aan elkaar hoorden te zitten. Hilarisch, vooral met die nekflap over heel d'r hoofd en dat ze zo droog bleef kijken...zelfs toen ze als mislukte pinguïn non gefotografeerd werd.

heeft volgens mij een hele mooie structuur 
mijn eerste paard heeft het ooit eens voor elkaar gekregen het hele geval uit te trekken en stond ernaast erg tevreden te kijken toen
hoe ze dat toch gedaan heeft... Ik weet het niet
je zeepaard van gisteren doet me denken aan een schilderij... Maar ik kan er zo even niet opkomen
en hopelijk voelen jij en je paardje je inmiddels beter dan op het plaatje 
tussendoor paardje kunnen maken: 

, kan me voorstellen dat zowel jij als je manegepaardje er zo bij liepen. Zeepaardje is mooi zo! Ik krijg er door de krullerigge lijntjes wel een zeegevoel bij. Die van vandaag is gewoon gaaf. Heerlijke kop zo. En fijn dat het weer wat beterder gaat!
Nog maar even een 'simpeltje', beetje gekke hysterische dag hier. Stift, referentieplaatje en een snufje Gimp om het plaatje wat op te schonen (iets met stift en gum wat niet werkte) en de kleuren weer normaal te krijgen. Ik ben nog steeds geen fan van mijn scanner.
Hopelijk vandaag een minder chaotische dag...
wat zei de winkel over de on-sloop-bare deken?
heerlijk neusje 

.
Ze heeft ook een flinke buik nu en ik heb het idee dat ik het veulen voel bewegen enzo 

Het is op A4

)

Vind ze allebei wel wat hebben

Het is een zooitje geworden, ben los gegaan met oliepastel op de achtergrond