[SCH] Schilderen op nummer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AnoukS_

Re: Schilderen op nummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 13:02

Wat super geworden Elies! Leuke ook, van Schipper! :) Nog weer begonnen met een nieuwe of in de planning?

Ik ben ook nog steeds bezig met mijne, volgens mij nog 5 kleuren te gaan, wat afwerken en dan klaar! Dus schiet ook eindelijk op. Doel is wel die af te hebben binnen een paar weken. Met dit weer zou dat goed moeten lukken want buiten zijn nodigt ook niet echt uit _O-

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 13:13

Haha, ja klopt, zomer is het niet echt...

Het kriebelt wel om weer een nieuwe te kopen, maar weet nu al dat ik er tot de Kerst toch geen tijd meer voor heb.. Vanaf november maar weer eens kijken :D

Moet lukken AnoukS_ binnen die paar weken, laat je het eindresultaat hier ook zien?

Wat doen jullie eigenlijk met de schilderijen die af zijn?

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 14:52

Wauw die 3 luik is ook echt heel erg gaaf.!! :D

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 19:57

Leuke drieluik, Elies! Erg mooi hoor.

Misschien dat ik eens een apart topic zou moeten hebben voor de knoopkleedjes... deze hebben even prio gekregen, omdat ik tijdens het maken van deze pony ontdekte dat ik was draadjes te kort kwam, en die heb ik bij het andere knoopkleed pakket weggehaald (van dezelfde company). Nou wil ik de andere ook snel nog even maken, in de hoop dat, mocht ik daar dan toch te kort komen, ik de garen bij de winkel in Duitsland kan krijgen volgende maand.

Ondertussen groeit de verzameling ongemaakte schilderijen gestaag. *bloos*

Hier het pony-tje. :D Het moet trouwens een kussen cover worden, het pakket is compleet met sloop waar je het op moet vastmaken, en natuurlijk een kussentje.

Afbeelding

AnoukS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 17:05

Hallo allemaal!!

Woehoei, het heeft een hele tijd geduurd, maar mijn schilderij is af!! *\o/* *\o/*

Over sommige delen niet heel tevreden, máár het eindresultaat is zeker wel tof geworden! <3

Fotootjes!
Afbeelding

Afbeelding

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 17:08

AnoukS_ schreef:
Woehoei, het heeft een hele tijd geduurd, maar mijn schilderij is af!! *\o/* *\o/*

En wat is ie mooi geworden! De hertjes zijn prachtig, maar die bomen, onwerkelijk gewoon hoe echt die eruit zien. _/-\o_

AnoukS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 17:26

Dallista schreef:
AnoukS_ schreef:

En wat is ie mooi geworden! De hertjes zijn prachtig, maar die bomen, onwerkelijk gewoon hoe echt die eruit zien. _/-\o_

Tnx! En inderdaad, op dat deel ben ik ook trots! Was een heerlijk gepriegel hihi, maar zo blij hoe het gelukt is :)

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 20:41

Wauw! Heel mooi geworden hoor!
Hoeveel tijd heeft er ingezeten? Alweer een nieuwe klaar liggen? :D

AnoukS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 21:08

Hahahah ik zou niet durven zeggen hoeveel tijd er in heeft gezeten, maar weet wel dat ik vorig jaar maart er mee begonnen ben. :Y) Behoorlijk wat uurtjes dus _O-

Heb inderdaad een nieuwe klaar liggen.
Ga nu deze maken: *\o/*
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 12:56

Nog mensen bezig met schilderen?

Ik ben met de Taj Mahal van Schipper bezig :D

AnoukS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 18:22

Jaaa door jouw berichtje ben ik vandaag ook weer begonnen Jans!
Heb je foto's van hoe ver je nu bent? :)

Klein stukje verder gekomen met bovenstaande. Het is echt ongelooflijk priegelwerk, zoveel details. Maar vind dat wel echt super om te doen. Hoe kleiner de vakjes, hoe leuker ik het vind! Dus als iemand nog tips heeft voor werken van Paintworks of Plaid die echt giga gedetailleerd zijn, graag!
Vanaf deze week denk ik dus weer lekker aan de gang, hopelijk paar keer per week.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 22:42

Welke is dat? :D

Ik maak mrogen even een foto :j

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 13:50

Hoi!

Door jullie wil ik weer beginnen! Ik heb 2 jaar geleden die olifanten/giraffe op de Savanne gemaakt van Schipper.. Jullie weten vast wel welke ik bedoel, die drieluik :j
Staat nu ook alweer 2 jaar klaar op zolder te verstoffen :')

Ik vind het super leuk om te doen, maar zonde als er daarna niks mee gedaan wordt, vooral voor dat geld..

Toch eens kijken of ik er iemand blij mee kan maken, dan kan ik weer aan een nieuwe beginnen

AnoukS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 14:16

Jans, ik ben deze nu aan het maken
Afbeelding

Boooo. Toevallig vond mijn vriend diegene die ik afgemaakt hebt wel heel tof, en die heeft hem nu in een lijst gedaan en opgehangen. Toch wel erg leuk! Maar ik moet het wel zeggen inderdaad, zo jammer als ze blijven staan. Al zijn die drieluiken van Schipper wel erg leuk om op te hangen, op de slaapkamer of zo. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 15:34

Moooi!

Mijn drieluik orchidee staat in mijn boeken-kamer en de Taj komt in de slaapkamer :D

Afbeelding

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 16:05

Ik kom ook even binnenvallen.
Ik ben 2 jaar geleden eens begonnen met een schilderij van de Action. Werd echt wel heel leuk, alleen ik wilde er laatst weer mee verder gaan en toen was de verf opgedroogd.

Nu dus op zoek naar een nieuw projectje! Hebben jullie nog tips waar ik iets kan bestellen? Buitenland mag ook. Liefst onder 20,- incl verzenden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 16:07

De echte mooie schilderijen die je hier kan krijgen (Schipper) zijn wel iets duurder dan 20 euro. Voor 20 euroi verwacht ik niet hele hoge kwaliteit.

Schipper verkoopt Bol.com tegenwoordig ook, dus ik bestel ze daar (ik werk daar namelijk :)) ) en anders bij Hobbyhuis in Goes.

Via Amerika kan je ook Paintworks bestellen. Die vind ik ook onwijs mooi. Heb ik er ook nog eentje van liggen. Hopelijk zijn die potjes niet uitgedroogd. http://www.eksuccessbrands.com/paintworks/

AnoukS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 16:48

Paintworks en plaid zijn makkelijk te bestellen via internet. Bij paintworks moet je kleuren mengen, bij plaid niet.
Verf blijft zeer goed! Heb over mijn schilderij meer dan een jaar gedaan en verf was nog helemaal prima.

De kleinere schilderijen, die van een cm of 30 groot zijn er voor minder dan 20 euro inclusief verzenden, helemaal als je de aanbiedingen beetje in gaten houdt. Ik krijg bijna elke week wel kortingscodes.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Jans, wordt al gaaf zeg. Doe je je drieluik luik voor luik of alle 3 tegelijk en kleur voor kleur? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 16:49

Ik doe ze luik voor luik :j en werk van achter naar voren zegmaar :D

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 18:08

Dank voor de tips. Aan die merken heb ik al heel wat, aangezien ik echt niet weet waar ik naar moet kijken. Heb het budget al bijgesteld naar 30,-.
Punt is vooral dat ik niet zo goed weet waar je goedkoop kunt bestellen. Misschien Ebay maar eens bekijken, al heb ik dat nog nooit eerder ergens voor gebruikt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:18

Paintworks op de site die ik net gaf :j ebay heb je vaak namaak, dan is de kwaliteit veel slechter

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 10:42

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 10:50

WAt leuk dat hier weer wat leven komt! :D

Dat zijn idd 2 hele leuke.! :D

AnoukS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 10:54

Judith, het is wel verstandig op de prijs te letten. Als je onder de 22 euro blijft hoef je namelijk geen invoerrechten te betalen. Daarboven heb je daar kans op. Hoe dat precies zit weetik niet, maar ik bestel dus altijd alleen maar als ik onder de 22 euro blijf zitten

Zijn wel 2 leuke schilderijen ja! Vooral de eerste heb ik ook al vaak naar gekeken

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 11:21

Hmm, goede tip Anouk. Eens kijken of ik met 1 onder de 22 euro blijf..
Nee, ook niet. Hoe doen jullie dat dan, als jullie van deze website bestellen? Want 1 kost al bijna 27 euro, terwijl via Ebay is dezelfde zonder verzendkosten al 28 nogwat.