Vikawiek wat een onwijs leuke stijl!!
Art bedoel je dat je het raster door je tekening zag of wanneer je geen achtergrond maakt dat je het daar dan nog ziet?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eva1969 schreef:Dank jullie wel, de hond is van mezelf en echt een schat! Tot nu toe komt ie precies op papier zoals hij is en hopelijk blijft dat zo tot ie af is![]()
Vikawiek wat een onwijs leuke stijl!!
Art bedoel je dat je het raster door je tekening zag of wanneer je geen achtergrond maakt dat je het daar dan nog ziet?
Art_Ificious schreef:Zowel door de tekening (soms) maar idd ook bij de achtergrond (ik teken voornamelijk zonder achtergrond namelijk)
Selina schreef:@ Wendy: Pastel over kleurpotlood werkt niet echt, andersom wel.
Je hebt wel van die mesjes waarmee je bijv heel voorzichtig stukjes weer wit kan maken. Zelf nog niet gebruikt trouwens.
Selina schreef:Instagram is echt kansloos tegenwoordig.Iedereens berichten worden zo weinig bekeken. Ik moet zeggen dat ik voornamelijk stories bekijk tegenwoordig, dan mis ik niks van m'n favoriete kunstenaars.
eva1969 schreef:Ik vind vooral die voorgestelde berichten super irritant, dan ben ik aan het scrollen en denk ineens huh....
Wendy15 schreef:Super leuk solleke! Ijslanders![]()
Bedankt voor de tips! Was nu al te ver om nog uit te sparen. Misschien doe ik nog snorharen met witte gelpen. Volgende keer beter proberen uit te sparen. Ben niet tevreden maar wel blij dat ik eindelijk weer eens wat aan het tekenen ben
Het gras is mweh. Hebben jullie daar nog tips voor? En de overgang gras naar haas? Kan in deze niet echt meer wat aanpassen maar dan neem ik alle tips mee voor een volgende tekening
[ [url=m/rEFT8h.jpg]Afbeelding[/url] ]