Ik ben er nog niet helemaal uit of die potloden nou wat zijn, maar heb dan ook geen inspiratie momenteel

Ben niet helemaal lekker en niet helder, dus voor nu moet dit het maar even zijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en dat arme sinterklaaspaard
Zie het zo voor me
de jouwe kijkt ook alsof hij blij is er vanaf te zijn

Ben wel in kerstsfeer nu 
Was alleen even een paar heel drukke daagjes. Wel getekend maar niet meer wakker kunnen blijven om te uploaden.
Moet gelijk ook denken aan die keer dat we een rendierdiadeem bij vzpaard op wilden doen. Heb haar zelden zo hard zien rennen.
Verkouden zijn is zo niet leuk in deze tijd...
Grafietpoeder klinkt als iets waar je heel vies van kunt worden, maar wel gaaf. Heel mooi werk weer! De bovenste van gisteren vind ik wel heel erg mooi, die van vandaag ook. Zoals dat koppie uit het donker komt...mooi.

) en mensen. Misschien binnenkort dat ik het terug een kans geef. Mijn laatste paard was nogal vaag qua uitwerking. Er bleven steeds minder details over naar mate het beestje kleur kreeg
zou wat voor een kerstkaart zijn 
die laatste. .. mooi! Alle drie hoor, maar die laatste springt eruit voor mij

dan ga ik misschien ook proberen mee te doen (helemaal vrij schetsen is ook goed voor mij, maar dat is zo ruim dat de uitdaging er misschien snel uit is )

)
dat attente oogje maakt 'm heel sprekend 
En ik vind dat ook wel erg leuk door het jaar heen. Binnen het onderwerp kan je ook erg creatief zijn natuurlijk 
Ik vind je budweiser erg leuk en die van gister vind ik ook heel gaaf. Ben wel benieuwd naar het origineel nog. Gaan we nog eens met zijn allen meeten met de berg tekeningen ofzo? 

)
Maar is best lekker op zijn tijd. En als het dan slecht weer is dan is het binnen hangen zeer rechtvaardig iig.
heerlijk ding weer 
(vraag me alleen af wanneer mijn laatste was...) Knappe borstelmanen inderdaad
dus de dag was toch nog nuttig