Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amber15 schreef:Dankjewel annelinnie!
Bedankt voor de tip. Ik ga er zeker wat mee doen! Zou je hem ook willen taxeren..? Hij is voor iemand, maar ik heb geen flauw idee wat ik ervoor mag vragen!
amber15 schreef:annelinnie, 30 euro vind ik inderdaad ook erg redelijk. Van te voren een prijs bepalen werd erg lastig, aangezien dit mijn derde tekening is en mijn eerste in opdracht![]()
Met welk materiaal kan ik het kleiwerk afwerken? Ik hoorde dat het met schoensmeer goed kan. Klopt dat?
annelinnie schreef:amber15 schreef:annelinnie, 30 euro vind ik inderdaad ook erg redelijk. Van te voren een prijs bepalen werd erg lastig, aangezien dit mijn derde tekening is en mijn eerste in opdracht![]()
Met welk materiaal kan ik het kleiwerk afwerken? Ik hoorde dat het met schoensmeer goed kan. Klopt dat?
Schoensmeer?! Nee joh, gewoon goede acrylverf! Amsterdam ofzo..
En ik houd echt van die bonte! Wauw! Werk wel op mooi dik papier, werkt niet alleen prettig maar maakt je kwaliteit ook hoger!
Blijf erbij dat het donkerste niet per definitie op het hoofdstel moet zitten, deze is al veel beter, maar wil nog meer contrast zien op het paard!
Waardering in geld is lastig, denk 50. 80 wordt te veel, ga je meer naar schilderijen (ik vraag 90 voor een doek van 70x115). Denk dat je met 50 ook aan een soort max zit qua vraagprijs voor een tekening. Wanneer je ander materiaal gaat beheersen, ik noem pastelkrijt, aquarelverf, houtskool, Siberisch krijt, dat soort dingen kan je weer meer voor vragen. Logisch, zit ook meer tijd in!
Ga op paard 2014 weer lekker inspiratie opdoen![]()
Amber check anders even mijn site, ik werk graag met acryl en pastelkrijt! Rijmt ook nog :p
amber15 schreef:Wat is paard 2014 eigenlijk?
En is pastel ook in potloodvorm te koop? Het lijkt me erg leuk om dat een keer te proberen. Krijtjes vind ik te grof. Je zal er wel een bepaalde handigheid in moeten krijgen, maar ik krijg dat niet gedetailleerd. Ik heb het om die reden ook nog nooit geprobeerd. Welke merk is niet een van de duurste en toch een goede kwaliteit?
Je hebt trouwens mooie werken op je site staan zeg!
Stefieke1997 schreef:Ok danku wat zou je voorstellen van achtergrond?
Want ik zelf en opdrachtgevers vinden dit mooi dan springt het paard eruit