Afgelopen dagen ben ik ook niet bezig geweest, t emoe. Ik hoop dat ik vanavond weer wat energie heb om te borduren. Vanochtend huishouden en bankzaken gedaan. Vanmiddag blok met hond om en misschien de rame even lappen
Haha tnx met bubble flower gaat het heel goed haha nee, ben net begonnen met het maken van het raster. Daarna begin ik aan de derde pagina maar dat wordt vandaag niets meer..... im moet naar de kapper en shoppen etc. misschien morgen weer
ik ben nu halverwege blz 10 van de 16, heb alleen nog geen update foto, als ik er aan denk zal ik die vanavond even maken. Zo eerst even lekker buitenritje maken
Ben je niet bang met blz voor blz borduren dat je dat terug ziet in het werk? Ik maak vaak de draad op de andere blz af maar jjij gaat snel. Vandaag ook weer 2 draden gedaan. Na het eten ga ik nog even een stukje doen. Deze week kan ik 's avonds nog wat doen. De week erna is het langer licht en ben ik 's avonds langer buiten als het droog is
Gisteen en vanmiddag lekker door kunnen werken... nu zijn de honden van mijn ouders weer terug naar de oppas endus zal er niet heel veel meer gebeuren vanavond
Ik probeer bij elke pagina trouwnes om en om een steek van de aangrenzende pagina mee te nemen, zo zie je de scheiding minder.
Mooie updates van de elf en de boekenkast ...
Keandra
Geplaatst: 23-03-14 19:58
Hier ligt het stil. We hebben een maand terug beslist gehad dat we gaan verhuizen met de paarden. (We hadden een weide gevonden.) En nu zijn we dus druk bezig met de voorbereidende werken om ervoor te zorgen dat ze op 31 maart naar de nieuwe weide kunnen.
Ik ga hier ook weer beginnen met borduren. Eerst 2 simpele werkjes van Woezel en Pip voor op de babykamer. En daarna wil ik nog iets voor bij ons op de slaapkamer, maar daar ben ik nog niet over uit. Voorlopig heb ik tijd zat in ieder geval. Ik zit nu thuis met zware bekken instabiliteit, en het ziet er niet naar uit dat ik deze zwangerschap nog kan werken (ben augustus pas uitgerekend....)
En een update over het werken met de tablet: Het is geweldig Ik gebruik de app iAnnotate en daarmee kleur ik eerst de vakjes die ik wil doen geel in een ga er later overheen met groen. Ongeveer hetzelfde als met een marker dus. En heel fijn is dat je makkelijk in en uit kan zoomen.