Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik ben hier al erreug lang niet geweest ! zal mijn best doen met taxeren 
zachte uitstraling, oogt alleen niet 'af', met name de manen kun je meer structuur / diepe in aanbrengen !
de verhoudingen ( met name de oren ? ) lijken niet helemaal te kloppen, het neusje vind ik dan wel weer leuk !
Misschien nog iets meer zwart gebruiken in het paard zelf, zodat je nog meer contras krijg ! maarja, ik houd dan ook veel van contras, dus smaken kunnen hiermee verschillen !
maar dat gaat op ten duur zeker goed komen !
verder best sprekend !
mooi hoor, ik houd wel van jou stijl ! niet te netjes en toch mooi, 
vind 'echt' altijd gaver
dus kan zomaar meer waard zijn !
Heb erg lang niks getekend en heb een beetje moeite om weer op gang te komen
Daarbij heb ik een poosje met raster gewerkt, maar dat doe ik niet meer 
75 euro

Daarbij staat het formaat er ook niet bij. Even uitgaande van de eerste foto, omdat die het duidelijkst is. Ik mis heel veel contrast, zie nog wat harde lijnen en geveegde plekken, dat is zonde van je tekening. Verder wel goed in verhouding. 10 euro 

, ik vind vooral het hoofd (het hoofdstel en
15-20,-

€5 - €10
€5 - €10
Ook deze vind ik erg mooi, €50 +. En waarschijnlijk meer, maar vind deze iets minder hebben dan je vorige.
Maar vind hem wel leuk, mocht iets gewaagder in schaduw.
€5 - €15
Vind hem wel leuk, dus €5 - €15
Vanaf nu probeer ik bij te blijven. 
Hij staat ook op UK in een eigen topic, misschien dat je 'm daar bent tegengekomen
€40,-
Dat mist dus echt en ook moet ik nog vinden hoe ik het krasserige er af kan krijgen. (Op de tekening is het ietsje minder, maar je ziet het ). Helaas ziet het donkere stuk (schoft, schouder, hals) er op de echte tekening er ook uit als of het uitgeveegd is, is echter niet zo.

) Maar door het prachtige neusje (dat kun je wel heel goed) en de lieve uitstraling toch 15,- of 20,- euri.
) veel beter dan deze. Let vooral op de manen en de vachtstructuur, vegen geeft iets waterachtigs en geeft ook vaak vlekken. Ik zou hier nog even niks aan geven 

Ik en derwents, da's geen goed huwelijk! Doe mij maar pastel. Bedankt voor de onwaarschijnlijk hoge taxaties!