Eens met je verdere post

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vikawiek schreef:Haha, jawel hoor, ik had alleen nog geen foto genomenlicht is niet ideaal helaas, mijn god wat is goud klote te fotograveren. San wat is je geheim
![]()
Bij deze dan, de vos heb ik gemaakt in 2018. Het zwarte paard met blauw in December en de nieuwe vorige week. In een wat andere stijl dan jullie gewoonlijk van me gewend zijn. Hier ben ik oorspronkelijk mee begonnen op m'n 12de. Cartoons, paarden en cartoon paarden. Ik ben ver gekomen vergeleken met toenmaar eigenlijk teken ik dit het
grootste gedeelte van de tijd. Als ik realistisch teken is het 9 van de 10 keer een opdracht of cadeau
[ [url=m/1vRie9.jpg]Afbeelding[/url] ](ja, met plakband vast geplaktgééén idee waarom ik dat een goed idee vond toen. Inlijsten gaat helaas niet, de muur waarop 'ie hangt is een buitenmuur en is alleen met veel gekloot een schroef in te boren. Pa en Moe hebben dat liever niet)
[ [url=m/jqsWSs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oud (wél met schilderstape)
[ [url=m/i2fRUQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nieuw
Wat een fantastische hond Eva!
San, Ja bezoekmijn kattenbezoek moet altijd op m'n bureau staan, het liefst met modderpoten op het papier, potloodje pikken en dan snel naar beneden want ze mogen eigenlijk niet boven zijn.
Het is echt uitvogelen hoe je het goed krijgt Art, eigenlijk is dat nooit klaar. Heb je het éen, dan staat het volgende klaar. Dat klinkt heel irritant en ontmoedigend maar het gaat (voor een deel) vanzelf door het blijven tekenen
Gewoon lekker door blijven gaan, en vooral plezier hebben!