Idd jammer dat de kleuren wat dof geworden zijn!Misschien kan je best eerst de achtergrond met pastelkrijt doen, voordat je aan de rest begint?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wil van dezelfde tekenaar wel een ander boek bestellen bij bol.
OnMyWay schreef:Vind hem toch leuk geworden Jindai!Idd jammer dat de kleuren wat dof geworden zijn!
Misschien kan je best eerst de achtergrond met pastelkrijt doen, voordat je aan de rest begint?
Ik zat er idd ook aan te denken om de achtergrond dan maar als eerste te doen. Het probleem is alleen dat ik pas weet hoe ik het wil hebben, als ik de plaat al ingekleurd heb.
Ben er alleen nog niet in begonnen. 
Welk boek ga je van hem bestellen?
Prachtig. Kan er echt jaloers om worden. 
Jindai schreef:Edit: Lisette, leuke cadeautjes heb je gekregen!Welk boek ga je van hem bestellen?

Lisette0 schreef:Die kunnen allemaal zo in een lijstje en aan de muur.Prachtig. Kan er echt jaloers om worden.
Nou kan ik zelf ook best wel tekenen, maar die achtergronden!
Daar durf ik dus zelf ook niet goed aan te beginnen, stom eigenlijk. Want hoe meer je het doet, hoe beter je word natuurlijk.
Zat er zelf stiekem ook al over na te denken om die te bestellen, ik hou wel van Kerby's stijl en minder realistisch is ook wel eens lekker! Wil eigenlijk ook nog een extra Animorphia erbij, voor later of als ik opeens een ander idee krijg bij een plaat die ik al gekleurd heb
Ik ben iig heel erg benieuwd naar je platen uit Doodle Invasion, vooral ook omdat jij liever met stiften/fineliners tekent, dat geeft meteen weer hele andere effecten!

), dus zou 'm morgen binnen moeten hebben.
: Thats_Me schreef:Ik ben aan het wachten op imagimorphia. Al vind ik dat ik eerst verder moet zijn in animorphia voordat ik die aanschaf.
Is alleen jammer dat het nog even duurt voor hij hier te krijgen is.

Zo'n gaaf boek! Heel anders dan alle mandala's en 'behangetjes' boeken. Niet dat daar iets mis mee is trouwens! Ik vind ze ingekleurd zoals hier in het topic echt prachtig! Maar voor mezelf zoek ik toch wat meer afwisseling. Ik heb bijv. Basford's Secret Garden boek ook, en die vind ik ook erg mooi, maar AL. DIE. BLAADJES
.
Ben nu ongeveer hier:
Ik kleur trouwens met oude Karisma potloden (eeuwig jammer dat die niet meer gemaakt worden
) en Faber-Castell Polychromos. En af en toe een paar oude Bruynzeel Design potloden.
Welkom Nerwen!
Het lijken er eerst niet zo heel erg veel, maar als je dan bezig bent...

.