Wow! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Daar heb ik er al 2 van teruggegeven. Maar met die 4 bollen had ik 3x dezelfde sjaal kunnen breien...
.
. Ik had wel de meest lastige naald hoor van het patroon er in zitten. Maar weer lekker onder mijn brei detective zitten breien.
.
. Precies op hetzelfde punt waar mijn moeder van de week de "fout" in is gegaan (wij maken geen fouten, wij vergissen ons hooguit!). Dus ook maar even gesmokkeld want het kan écht niet anders...
. Mijn moeder is al veel verder dan ik en ik wilde alleen voor de markeerringen minderen maar het moet toch om en om (voor markeerders, na markeerders) anders krijg je een scheve poncho. Gelukkig heeft mijn moeder dat ontdekt dus maak ik niet dezelfde vergissing
.
Geen telfoutje?
. Dus of ik deze poncho nóg een keer ga breien? Denk het niet. Er staan meerdere patronen op met deze dikte dus ik ga eens snuffelen of ik nog een ander leuk patroon kan vinden voor die andere kleuren. Bovendien kom ik echt behoorlijk wat garen te kort. Deze rode wol breit dus níet uit!
schrikt! Maar ik snap niet dat je die teugels vast wilde houden hoor
. Behalve kramp niets aan overgehouden?
. Ik loop nog even aan een hulplijn (buiten, in het bos omdat het een nieuw paard is voor mij) en het meisje aan de hulplijn is niet zo groot die én niets heeft met de diesel én ook niet het overwicht heeft op hem; hij loopt door haar heen zeg maar. Bij mij loopt hij van en naar de stal keurig mee en stopt wanneer ík het wil. Hoefslag en natte voeten
.
. Ze hebben wel vaker van dit soort dingen. Daarom moet je erg opletten bij sommige patronen. Wat ik niet begrijp is dat ze die dubbele overhaling bij een toerwisseling doen. Dat is sowieso vragen om problemen... Gelukkig zie je het niet maar wie dat patroon bedacht heeft????
. Ik wil wat spencers breien, gewoon tricot, lekker simpel, en heb 2 kleuren meegekregen. Van de 3e kleur die ik ook zo mooi vond, gaat ze bolletjes maken. Hond van haar heeft de koon omgestoten dus ze moet het een beetje uit de knoop halen
. Op mijn vraag: "wat krijg je van me?" zei ze doodleuk dat ik maar wat leuks moest breien. Ja maar, dat is helemaal niet mijn bedoeling!!!! Het is wel goed...
.
. Patroon wat minderingen betreft aangepast anders wordt hij véél te lang. Scheelt weer 18 naalden
.
Nu kan ik verder
. Spencer, shrug, zwart/oranje col en kan vast nog wel wat bedenken
. Denk toch eerst die col. Shrug heb ik met kerst nodig maar daarvoor zal ik vast wel een col nodig hebben met dit fijne weer

gister wezen bowlen en kon vandaag met rijden na een half uur mijn teugels niet meer vasthouden, dus dat er ergens iets niet goed zit... dat staat vast.