Die van jou gaat ook goed P_tries. Zo net klaar met de voorbereidingen voor mijn 2 nieuwe borduurwerken.
Ik heb een vraagje,. Hebben jullie ervaring met de website www.dmczijde.nl Ik heb hier garen besteld voor de 2 werken. Maar ik heb nog geen factuur oid gehad. En hoelang duurt het voor alles er is.
Geen ervaring mee maar ik vind de site niet vriendelijk over komen. Als er niet op volgorde besteld wordt moet de bestelling opnieuw gedaan worden. De factuur komt als de bestelling klaar staat, geen idee hoe lang dat kan duren
Ik heb voor dat hun die site hadden ook garen bij hun besteld toen kreeg ik wel snel antwoord ed. Nu heb ik 12-2 besteld en gisteravond (17-2) heb ik nog een mailtje gestuurd. Ik kreeg als antwoord dat ik vandaag bericht krijg.
Gelukkig kan ik al wel beginnen met mijn werken (veel garen van mijn vorige kan ik gebruiken)
Keandra
Geplaatst: 18-02-14 09:55
Even op die site gekeken en komt inderdaad heel onvriendelijk over. Ik zou gewoon op een andere site besteld hebben.
Vandaag nog wat verder doen, ben eergisteren begonnen aan een kleur met grote vlakken, dus gaa twel vlot, is juist veel.
Site komt idd erg onvriendelijk en schreeuwerig over, maar ik heb er nu 2x besteld en prima service! De 1e keer had ik er 1 verkeerde kleur bij zitten en kreeg meteen bij mijn 2e bestelling gratis die verkeerde kleur bijgestuurd. Ik had ook binnen 1-2 dagen al de factuur en dat was zelfs rond de feestdagen.
Gister een groot stuk gedaan. Heb nu al zin om vanavond weer door te gaan. Moet vandaag weer werken dus overdag borduren zit er vandaag niet in. Nog 2 avonden en dan heb ik denk ik deze pagina wel klaar,
Vanochtend weer een mooi stukje gedaan. Vandaag tot 21 uurwerken dus de pagina afkrijgen vandaag gaat me niet lukken. Nou ja dan morgen ov overmorgen maar.
Zo! Ruim een week niets gepost hier, daar moet wat aan gedaan worden. Zijn jullie niet meer aan het borduren? Ik momenteel even niet, drukk drukk drukk..
Hoe staat het met jullie werken? Zijn er al weer foto-updates?
Ik ben even afgehaakt... Nog te druk met het huis, en nu ik de moed weer bij elkaar had om te gaan beginnen, kon ik er niet bij omdat de kast geblokkeerd was door nieuwe kamer deuren.... Handig! Komt vanzelf wel weer. Ik volg jullie nog wel hoor onder mijn steen vandaan.
Ik ben nog wel druk bezig maar het is heel veel wit (lucht) en grijs dus zie je niet zoveel verandering. Maar ik heb alweer bijna een blz klaar. Nog een paar avonden en dan ben ik weer klaar met deze blz.
Zit nu lekker voor de tv (carnavalsoptocht) te borduren
Keandra
Geplaatst: 01-03-14 16:27
Vanaf vandaag kan ik weer wat verder doen met naaien. Late shift is weer gedaan. Denk dat er nog 1/3 moet gedaan worden van p5.
spotless
Geplaatst: 02-03-14 14:41
Maandenlang heeft mijn borduurwerk in een hoek gelegen. Ik was bijna klaar met pagina 2 maar zat middenin een berg confetti waar geen eind aan leek te komen... Ergens half januari toch maar weer eens begonnen en nu wil het wel vlotten. Pagina 3 is inmiddels ook af! Nog 21 pagina's te gaan.........
Voor wie het ff niet meer weet - deze wordt het:
Ik zal proberen jullie wat beter te volgen
Ondertussen heb ik iemand blij kunnen maken met een kopie van het telpatroon van de muizen in de laars. Ze was er al tijden naar op zoek en kwam via google in dit topic terecht. Heeft dus helemaal niks met paarden Zo zie je maar weer: alle wegen leiden naar Bokt
Wat een gaaf design spotles!!! Ik moet ook nodig weer gaan beginnen. Heb vandaag alleen weer dusdanig veel in het huishouden gedaan dat al mijn energie weg is..
arabella2000
Geplaatst: 03-03-14 21:35
Goed bezig spotles!
Ik zit in een dip... vorige week had ik tijd, maar toen had ik 3 honden hier (die alledrie bij me op de bank lagen en anders mijn project kapot zouden maken). Afgelopen weekend naar disney geweest en dus moet ik nu de rest van de week rustig aandoen...
ik hoop zo dat ik binnenoort weer eens verder kan...
Mooi hoor! Ik ben nog wel bezig, maar het gaat erg langzaam.
Met mijn nieuwe baan, Dandy en nog het huishouden, blijft er vrij weinig tijd over of ik ben te moe om het op te pakken. Maar het is weer weekend, dus kan weer wat tijd eraan besteden