Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
misschien maar eens een x met potloodjes beginnen... van daaruit komen de verdere tekenspullen wel weer. Erg leuk om dit allemaal te lezen.
Ik weet dat er veel meer kleuren in een zwart paard gaan, maar daar weet ik echt nul komma nul van. Misschien dat dat helpt, met meerdere kleuren werken? Zoja, welke kleuren gaan er dan nog meer in een fries?
niet te hard drukken op je potloden, laag voor laag opbouwen en niet geheel onbelangrijk niet continue slijpen maar een schuurpapiertje gebruiken om je punt wat scherper te maken. Ik heb al aardig wat tekeningen gemaakt met de kleurpotloden, mijn eerste wit is pas op de helft!

.Nooit geweten dat ze zo duur waren! 

) Wat voor pracht resultaten komen eruit
moet bekennen dat mijn dochtertje absoluut niet aan mijn potloden mag komen

Lontje schreef:Ik gebruik het 'glaceren' (met wit eroverheen) alleen bij de ogen de rest laat ik voor wat het is. Doordat ik met kleine streepjes werk (door- en over elkaar heen) krijg je vanzelf het gemengde effect.
@ Miss_Shetmoet bekennen dat mijn dochtertje absoluut niet aan mijn potloden mag komen
Durfde bijna niet aan het halsgedeelte te beginnen omdat ik het zonde van mn potloden vond
Maarja aan de andere kant, je koopt ze om ze te gebruiken.. Maar die tip van het schuurpapiertje vind ik wel een goede! Ga ik zeker gebruiken, want met slijpen gaat t wel erg hard idd.
) ! Ik heb ze bij dekwast.nl besteld, ze waren daar 43,95... (verzendkosten 6,95) Zie ik zonet dat ze op http://www.kleurenloods.nl 29,95 zijn! (verzendkosten 10,00)
Als er een volgende keer komt daar dus maar bestellen... Lontje schreef:@ Miss_Shetmoet bekennen dat mijn dochtertje absoluut niet aan mijn potloden mag komen
sexy_back schreef:Lontje schreef:@ Miss_Shetmoet bekennen dat mijn dochtertje absoluut niet aan mijn potloden mag komen
idd mn nichtjes en neefjes mogen aan alle potloden komen, behalve mn derwents....
maar dat heb ik meer dan een jaar geleden al geschreven
, dat dit topic nieuw leven ingeblazen is, ik had jullie topic gelezen door een link in Lontjes profiel en toen heb ik derwent coloursoft potloden (te duur) besteld.
(en dus een berichtje geplaatst)