Ik begin bij pagina 6;
Lontje; ik vind de haarstructuur echt prachtig, alleen mag van mij het 'gezicht' er wat meer uitkomen. 30€ mocht het mijn katje zijn 
Evelijn_; Hihi hij kijkt een beetje sleepy
Van mij mag er meer contrast in, maar da's persoonlijk, 20€.
Rooslovertje; probeer contrast en scherpte in z'n ogen te krijgen, dan wordt de uitdrukking al stukken beter. Verder klopt de verhouding volgens mij niet helemaal, 10€.
Cinderella; ik vind hem mooi! Apart. Kleuren mogen van mij wel veeeeel feller
En als je er iets meer details in gooit wordt ie nog mooier. Eurootje of 25??
Marthine; Ahhh wat een schatje. 25€ ??? Vind alleen de achtergrond minder...
Josav; vind ze beide prachtig, vooral qua kleur. De eerste stoort me het smalle hoofd, die tweede vind ik geweldig. Eurootje of 80 per stuk?!
Astridju; Je bent op de goeie weg
Ik zou er nu alleen nog geen geld voor vragen.
Fnanne; wauw! Wat een lekker bekkie. Eurootje of 40€? Het enige wat ik aan jouw werk vaak jammer vind, is dat het er wat krasseriger uit ziet, zoals het lichaam, ik vind zelf egaal mooier, maar ook da's persoonlijk
Fantine; hier zou ik nu nog geen geld voor vragen.
Pagina 7;
love_fylkir_ ; Ik weet niet wat je hiervoor kunt vragen.
Plaudar; hij ziet er een beetje eng uit
Vind de uitdrukking zo droog, kan natuurlijk ook zo horen
15-20?
Alena; ik vind hem super, alleen mag er VEEEEEEL meer contrast en 'kleur' in van me. Verhouding is mooi! Nu 20€, maar als je hem meer inkleurt toch zeker een hoop meer 
Wendy15; hier zou ik nu nog geen geld voor uitgeven.
Evelijn_; die ogen, geweldig
Super, 20€
Janique; ik zou hem bijna in m'n kamer willen ophangen, geweldig!! Ik mis alleen z'n neusriem
Nee grapje. Eurootje of 25€!
Pagina 8;
Marthine; hier zou ik nog geen geld voor uitgeven nu.
Nujaro; zelfde
Jaimyliefje; er mag veel meer details in de tekeningen.
Fnanne; slik, wow! Dit is mooi, hier is het 'gekras' ook veel minder. Prachtig! 60€?!
Lontje; nog zo'n wow! Ook 60€ of zo... Heb gewoon niks zinnigers te zeggen haha.
Pagina 9;
Josav; De 2e vind ik super, maar de eerste eigenlijk ook
Weet hier geen prjis voor, sorry.
Vajente; mooie uitdrukking, lief. Hij mag van mij nog iets feller qua kleur. 30€?
Astridju; Ik zou zelf geen geld uitgeven voor een tekening van een auto 
Wanniesannie; Hier zou ik nog geen geld voor vragen, probeer je tekening netjes af te werken!
Pagina 10;
Jaimieliefje; je gaat vooruit
Alleen de verhouding is nog niet helemaal correct.
Babe; wowie, mooie uitdrukking
Een eurootje of 20-30 
Cinderella; een eurootje of 20-30. Vind hem wel mooi. Jammer van het korrelige papier.