Dankjulliewel!! *geeft iedereen uit dit topic een héél dikke knuff*
het gaat nu wel iets beter, qua mijn tante.. maar gister was het afscheid van het huis van m'n opa en oma, die zitten nu in een verzorgingstehuis.. (althans, opa is vandaag over gegaan, oma is vorig jaar juli naar het ziekenhuis vertrokken met een zware niervergiftiging, we dachten dat het met 2 weken gedaan was met haar, maar ze heeft gevochten en is er nog steeds
dus die ligt nu in een ander verzorgingstehuis.. Ze is nooit meer thuis geweest, ja, soms een dag, maar nooit langer.. ze heeft 't lang gehoopt, maar 't gaat gewoon niet.. dus gister was ze ook nog voor het laatst thuis, de allerlaatste keer.. Het was heel gezellig - de hele familie was er (op mijn zus na) maar het werd heel moeilijk.. vooral, toen mijn oma weer terugging naar het verzorgingstehuis.. ik ben die middag ook nog maar even naar m'n verzorgpony gevlucht (ze staat tegenover het huis van opa en oma) en naar de achtertuin van opa en oma toe.. oma zei: kom maar binnen, zet haar maar in de huiskamer.. maar niet gedaan, had d'r hoefjes niet schoongemaakt.. wel jammer maar ach, ze zou maar schrikken.. dus goed, nog ff op de foto geweest met d'r in de achtertuin.. toen nog dik een half uur, drie kwartier gewandeld met haar.. en nagedacht.. toen kwam ik m'n ooms tegen, die hadden eten gehaald, dus paard weer op stal gegooid, en naar 'huis' eten.. mjaa.. daarna weer ff terug, eigenaresse van Pat gesproken over Nikita.. (die is weer vervelend, doet er verder niet toe) ik stond echt bijna te huilen.. Nouja, daarna weer terug naar het huis van opa en oma, naar boven gegaan, schilderij van de bouvier van m'n vader gepakt (we mochten pakken wat we wilden, mits opa/oma het zelf niet wilde, maar bijna iedereen was al weg) althans, vroeger
beest is al 19 jaar dood
en die komt nu op m'n kamer.. toen kwam het afscheid van opa... ik stond heel erg te huilen, vooral nadat hij zei: nu zie ik je nooit meer met je paardje... ik hád het niet meer.. lekker alles door elkaar heen, maarja..
vandaag nog een aantal spullen verhuisd, echt, heel emotioneel is dat.. (en dan te bedenken dat ik vandaag een PW had waar ik niet voor heb kunnen leren, door alles, naar lerares geweest 'ja dan wil ik een briefje van je ouders zien' maar dat had ik niet, goed, als ik onder een 4 had mocht ik het over doen.. had uiteindelijk een 7.3
)
Nouja, ben net thuis, moet alleen frans nog ffies leren, pwstof van pw nederlands (werkwoordspelling) doornemen en dan is het klaar
we hadden helemaal neit zoveel hw vandaag, ik blij 
Pff, dat is echt heel zwaar, morgen mag ik weer met m'n mentor praten en dan komt alles er wel weer uit, dat weet ik zeker
ik had neit verwacht dat het zó zwaar, zó ingrijpend zou zijn..
Maargoed.. ga nog maar ff wat nuttigs doen ofzo
sorrie sorrie sorrie, lang verhaal, maargoed, ben het iig weer kwijt..
*ziet in dat ze eigenlijk wel een beetje veel probleempjes heeft, wel hulp zoekt, maar er best wel mee blijft zitten...*
Ilse