Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ingenting schreef:Als je het zou fotograferen als een drieluik heb je met veel meer rekening te houden dan met drie losse foto's.
Vind dat het, in elk geval voor de ronde van maart, niet passend is om te beoordelen als twee of drieluik bij het aanleveren van meerdere foto's.
Dat zijn dingen die je dan vooraf bij een nieuwe maand zou moeten afspreken.
anca schreef:Ondanks dat het gewoon een bagger foto is en ik er niet goed ben om iets op de foto te zetten ( telefoonfoto's) en hier erg goede fotograven zijn.
Maar ik word hier blij van . Dril in mijn kleine vijvertje
[ Afbeelding ]
Leuk die drilletjes.
Vanaf het begin was het duidelijk dat we zouden stemmen op een foto, niet op een fotograaf. Dan is het aan de fotograaf om foto's te kiezen die elkaar niet in de weg zitten, lijkt me.

8nnemiek schreef:De drie favoriete foto's kiezen vond ik juist wel leuk, vooral omdat het soms lastig kiezen isDat motiveert wellicht ook wat meer voor de beginners die anders niet of nauwelijks in de stemmen voorbij zouden komen.
Bellatrix schreef:AdemoJoey schreef:Mag je ook stemmen als je (nog) niet zelf ingezonden hebt? En tot wanneer is het stemmen?
Ja dat mag. En willen tot en met morgen kan je stemmen.
Citaat:Het thema van de maand maart was Lente.
Inzendingen (max. 3) was mogelijk tot en met dinsdag 31/03/2026 23:59uur.
Nu is het tijd om te stemmen van 1 tot 2 april 23:59uur. De winnaar mag het thema voor april bepalen! Breng je stem uit door de quote te posten en een notatie te plaatsen achter de foto die je wilt nomineren, bijvoorbeeld:
Wil je wat aanpassen voor deze maand?