Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
astridastrid schreef:Sunshinedaan schreef:De laatste vond ik echt heerlijk om door te lezen, super!!
Heel leuk!
Dankjewel!
En blijf alles delen hoor, ik heb een brede rug (Ik noem dat op Tinder een Growth Mindset) en vind jullie observaties juist héél goed!
Gnome schreef:astridastrid schreef:Heel leuk!
Dankjewel!
En blijf alles delen hoor, ik heb een brede rug (Ik noem dat op Tinder een Growth Mindset) en vind jullie observaties juist héél goed!
Ik heb echt 0 feedback. Stop met werken om een nieuwe update te verslinden
Sky_As schreef:Maar echt he, Hoezo is dit nog niet jouw beroep?
Paardenfann4 schreef:Inderdaad hier moet je echt wat mee doen, hoor! [...]
beert schreef:Die Tom doet me echt zo denken aan de ex van een vriendin. Die wilde, nadat het uit was, een omgangsregeling voor de kat, zodat hij haar nog kon blijven zien en controleren. Hij had verder niks met het dier overigens. En hij legde bloemen in haar auto. Wat vooral eng was, omdat hij blijkbaar nog een sleutel had EN wist waar ze was.
Ik adviseer overigens in dit geval toch echt een dier dat in zijn poep ligt boven een controlerende vent
.
(X dosis fantasie + expressieve vrijheid).
ik ben team Gaby
Madiba schreef:je verhaal is geweldig geschreven ondanks dat ik af en toe een onbehaaglijk gevoel krijg. Ik begrijp dat het gedeeltelijk fictie en gedeeltelijk non-fictie is? Ik hoop dat de geweldige looks van Tom onder non-fictie vallen en dat hij in werkelijkheid niet een rechtoplopend hangbuikzwijntje is. Want dat valt zelfs de laatste kegel om.
Madiba schreef:je verhaal is geweldig geschreven ondanks dat ik af en toe een onbehaaglijk gevoel krijg. Ik begrijp dat het gedeeltelijk fictie en gedeeltelijk non-fictie is? [...]
.
.

). Ik denk dat deel I en II dichter bij de waarheid bleven (de Bokt-versies, dan).
.IMJ schreef:Madiba schreef:[...]Ik hoop dat de geweldige looks van Tom onder non-fictie vallen en dat hij in werkelijkheid niet een rechtoplopend hangbuikzwijntje is. Want dat valt zelfs de laatste kegel om.
Mag ik hierop antwoorden?
Absoluut geen hangbuikzwijntje...!
Kom maar weer door met de volgende!
), maar wil dat nog niet doen omdat het juist leuk is dat jullie nu (misschien) een beeld hebben in je hoofd.
. zefiros schreef:Oke, ik zit heerlijk mee te lezen en ik keek Manifest (serie, Netflix) en toen verscheen Piloot Amuta.
Toen moest ik als eerste even aan jouw "Tom" denken. Niet qua persona hoor. Maar donkere amerikaanse piloot. Duidelijk in zijn "dit ben ik".
Dus.. is dit hoe "jouw Tom" eruit ziet?
Oke.. en verder.. meer schrijven hoor! Leest lekker weg.
.
!