Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oji schreef:Nickenik, wat leuk om die ontwikkeling te zien in 5 jaar tijd. Wat een verschil!
Dus nieuwe poging ondernomen en dit keer heel lichtgrijs A3 pastelmat gebruikt als papier en polychromos potloden.
[ [url=m/y3CvAm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag een beetje wezen stoeien met zwart papier en wit pastel potlood.
[ [url=m/LdQ6Yo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jFScIn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Seven schreef:Nick en ik
Mooi ik houd van de witte lijnen erin
En ook even m'n schilderij erbij gepakt en het voor de kijkers linker oor en oog wat aangepakt, het frustreert me alleen mateloos![]()
mijn verf is namelijk wat oud en daardoor word het te plakkerig, ik het dus steeds wat aanmengen om het verfbaarder te maken en dan is het pigment weer slechtalsof ik niets gedaan heb dus
![]()
Moet echt nieuwe verf halen
[ [url=m/b8WguO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kaatastrof schreef:@Nick_en_Ik Weer een leuk kerkpaardje! Vinden mensen het niet erg dat je aan het tekenen bent tijdens de kerkdienst?
Ik heb verder aan mijn smurfenpaard gewerkt en voor mij is ie wel goed zo.
[ [url=m/uvglu0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fnanne schreef:@nick_en_ik wat leuk om je schetsboek te zien. Bij mij wisselt het een beetje, ik schets met periodes meer en dan weer minder. Heb wel de eigenschap dat ik altijd schetsboeken koop, heb er genoeg maar niet allemaal gevuld
@nick_en_ik ik wilde dat ik had mogen tekenen tijdens de preekik snap de mensen naast je wel
Ik heb mooi wat kunnen doen aan het ikoon de afgelopen week
[ [url=m/j8FaEH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Meeste staat er nu op, komende dagen hopelijk tijd om 'm op tijd af te maken voor ons open huis
oji schreef:Sall, wat gaaf dat die tegeltjesstijl. Die teckels vind ik echt helemaal geweldig! Je winterkoninkje vind ik ook echt heel gaaf. En je inkt werken. Ik heb toevallig in de kerstvakantie ook een paar potjes inkt (zwart, wit en goud) gekocht en een kroontjes pen met allemaal verschillende kopstukken. Ben er nog niet mee begonnen/aan toe gekomen maar vind jouw werkjes wel heel inspirerend! Op wat voor papier doe je dat? Gewoon teken papier of aquarel papier omdat je ook met water werkt?