Maaarrr… Raven!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) ;
Heel mooi met dat vuur erachter!
. Je kat heeft echt een hele leuke uitdruking bij spirit, heel passend vastgelegd. En jij kreeg de bloemetjes op de fan er wel fijn in verwerkt, ik heb het niet aangedurfd.
voor inktober niet echt. Sowieso is zwart/wit werken mijn sterkste punt. Ik heb wel een paar ontwerpen die ik met ander materiaal aan het uitwerken ben om ze echt te leren ‘kennen’ waarbij ik wel eventueel kleur zou willen gebruiken maar huidskleur is zo moeilijk..
dus dat zou dan zwart wit gecombineerd met kleur worden.

zeker met alle leuke en mooie werken die langs komen
Fan vind ik ook erg tof, mooie strakke lijnen en arceringen.
vind je fan heel erg tof, zo met balpen gedaan. Je spirit is ook goed gelukt! Mooi dat je weer wat enthousiaster bent 
Iedereen die op mij heeft gereageerd, dank jullie wel. Dat helpt ook een beetje tegen de demotivatie van de kapotte upload. 
)
Je werken zijn zo mooi dromerig en toch strak, heel leuk om naar te kijken.

Respect dat je dat gewoon zo met pen neerzet hoor, heel erg gaaf. Ik hou wel van die schetsende stijl, juist bij een direct permanent medium.
Wat kan jij mooi in zowel detail als grote vlakken werken, dat zie ik steeds terugkeren. Mooi contrastgebruik ook weer. 

Hij is echt heel leuk! En hopelijk is de internal crisis weer gekalmeerd.

Mijn prompt was Cursed. Ben er niet helemaal tevreden mee (iets met teveel aan gedaan) maar ik ben allang blij dat ik hem kan delen.