Wat een geweldig schilderij, wat knap dat je dit zo hebt kunnen maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jis_ schreef:Heel gaaf zo met die zwarte achtergrond Seven.![]()
Ik doe het je niet na zo in de nacht, slaap te graag 8 uur achter elkaar. Maar blijf wel eens even wakker liggen door opkomende creatieve prikkelingen.![]()
Hij is af.60x90 Linnen met olieverf.
'Familia especial'
[ [url=m/HmoN4a.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik doe het je niet na zo in de nacht, slaap te graag 8 uur achter elkaar. Maar blijf wel eens even wakker liggen door opkomende creatieve prikkelingen.![]()
'Familia especial'
_San87_ schreef:Jis_ schreef:Heel gaaf zo met die zwarte achtergrond Seven.![]()
'Familia especial'
Bwahaha, echt compleet niet mijn smaak, maar wel echt tof dat je zoiets ook gewoon doet. Heel Picasso'esk.
Jis_ schreef:_San87_ schreef:
Bwahaha, echt compleet niet mijn smaak, maar wel echt tof dat je zoiets ook gewoon doet. Heel Picasso'esk.
Ik denk dat het bijna niemand zijn/haar smaak is. Dank je!
![]()
![]()
Ga er wel nog een paar maken.Het schildert zo lekker snel.
_San87_ schreef:Jis_ schreef:
Ik denk dat het bijna niemand zijn/haar smaak is. Dank je!
![]()
![]()
Ga er wel nog een paar maken.Het schildert zo lekker snel.
Picasso is er wereldberoemd mee geworden, dus denk dat er genoeg mensen zijn die dat tof vinden.
'Familia especial'
janouk schreef:[VN] Het doorgeefstokje van januari: Kallipooh Okay Jis, kom maar op dan...............
Het is wel een schilderij waar je naar blijft kijken, Jis. Mooi
Selina schreef:Jis_ schreef:Dank je Seven! Ben ook heel tevreden.![]()
Hahaha! Selina, ik was al benieuwd of iemand zich er in zou herkennen.![]()
Heel mooi Napie! Die glans op de druiven vind ik heel goed.
Het paard deed me ook direct aan m’n overleden merrie denken. Die had ook wat steekjes los
Selina schreef:Zo, deze is klaar. Bij je eigen kat zo lastig om te bepalen wanneer hij echt af is. Maar je blijft dingen zien, dus heb hem maar direct ingelijst. Had er wel per ongeluk 2020 op gezetAch ja.
[ [url=m/pJjHrk.jpg]Afbeelding[/url] ]