Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
neetoch schreef:En ik heb de hele lappen tekst van xyzutu2 overgeslagen. Ik zit hier om ts haar verhaal te lezen, niet om les in schrijven te krijgen hoor. Vind dit eigenlijk een beetje topic vervuiling wat jij nu ook doet theodora99. Ik zou er ook niet gecharmeerd van zijn.
neetoch schreef:En ik heb de hele lappen tekst van xyzutu2 overgeslagen. Ik zit hier om ts haar verhaal te lezen, niet om les in schrijven te krijgen hoor. Vind dit eigenlijk een beetje topic vervuiling wat jij nu ook doet theodora99. Ik zou er ook niet gecharmeerd van zijn.
Paardenfann4 schreef:neetoch schreef:En ik heb de hele lappen tekst van xyzutu2 overgeslagen. Ik zit hier om ts haar verhaal te lezen, niet om les in schrijven te krijgen hoor. Vind dit eigenlijk een beetje topic vervuiling wat jij nu ook doet theodora99. Ik zou er ook niet gecharmeerd van zijn.
Ik sla het ook over. Het hoeft geen perfect boekverhaal te zijn. Dit is het verhaal van de TS en ik vind het erg leuk en boeiend. Ik snap niet waarom iemand daar zoveel tekst aan moet besteden. Lees een boek wat wel perfect is. Dit is gewoon een verhaal, en het is leuk dat je wil helpen maar de TS zit er niet op te wachten, dus onnodig om zulke lappen tekst in dit topic te zetten. Ik hoop dat je doorgaat met het verhaal want ik zit er helemaal in en ben erg benieuwd naar het vervolg.
Poekkie schreef:neetoch schreef:En ik heb de hele lappen tekst van xyzutu2 overgeslagen. Ik zit hier om ts haar verhaal te lezen, niet om les in schrijven te krijgen hoor. Vind dit eigenlijk een beetje topic vervuiling wat jij nu ook doet theodora99. Ik zou er ook niet gecharmeerd van zijn.
Ik durf het bijna niet zeggen, maar ben hier wel mee eens![]()
Is het mijn stijl verhaal... nee niet echt. Maar zolang TS er plezier in heeft om te schijven is dat prima toch? Als alles zo geanaliseerd moet worden is de artistieke vrijheid naar de grootjes. En tot nu toe lees in (en ik denk nog velen met mij) nog fijn alle updates mee![]()
Schrijf het verhaal hoe je het in gedachten hebt TS, en als je later wil uitgeven kan je nog altijd terugkijken en herschrijven.
Isabel schreef:Poekkie schreef:
Ik durf het bijna niet zeggen, maar ben hier wel mee eens![]()
Is het mijn stijl verhaal... nee niet echt. Maar zolang TS er plezier in heeft om te schijven is dat prima toch? Als alles zo geanaliseerd moet worden is de artistieke vrijheid naar de grootjes. En tot nu toe lees in (en ik denk nog velen met mij) nog fijn alle updates mee![]()
Schrijf het verhaal hoe je het in gedachten hebt TS, en als je later wil uitgeven kan je nog altijd terugkijken en herschrijven.
Maar TS plaatst het juist om tips en feedback te krijgen![]()
Zodra het meer is dan “oeh” en “aah” is de feedback opeens niet meer welkom?
topsylover schreef:Ik denk dat TS zo heftig reageert op de feedback omdat het inderdaad (grotendeels) autobiografisch is geschreven. Ik heb de hele tijd al het gevoel dat TS denkt dat het gedrag van Nina "normaal" is, en dat relaties en dingen altijd zo gaan. Daarom doet ze zo weinig met alle feedback op de achtergronden van Nina en Prem. Nu is er xyzutu2 die precies de psychologische problemen van Nina (TS) blootlegt en dat is natuurlijk behoorlijk heftig voor TS om te lezen.
Het verhaal kan echt geweldig worden, dat is ook wat xyzutu2 zegt, maar dan moeten de karakters gewoon écht beter uitgewerkt worden, want hier zit simpelweg geen logica in.
topsylover schreef:Ik denk dat TS zo heftig reageert op de feedback omdat het inderdaad (grotendeels) autobiografisch is geschreven. Ik heb de hele tijd al het gevoel dat TS denkt dat het gedrag van Nina "normaal" is, en dat relaties en dingen altijd zo gaan. Daarom doet ze zo weinig met alle feedback op de achtergronden van Nina en Prem. Nu is er xyzutu2 die precies de psychologische problemen van Nina (TS) blootlegt en dat is natuurlijk behoorlijk heftig voor TS om te lezen.
Het verhaal kan echt geweldig worden, dat is ook wat xyzutu2 zegt, maar dan moeten de karakters gewoon écht beter uitgewerkt worden, want hier zit simpelweg geen logica in.
BalouArera schreef:topsylover schreef:Ik denk dat TS zo heftig reageert op de feedback omdat het inderdaad (grotendeels) autobiografisch is geschreven. Ik heb de hele tijd al het gevoel dat TS denkt dat het gedrag van Nina "normaal" is, en dat relaties en dingen altijd zo gaan. Daarom doet ze zo weinig met alle feedback op de achtergronden van Nina en Prem. Nu is er xyzutu2 die precies de psychologische problemen van Nina (TS) blootlegt en dat is natuurlijk behoorlijk heftig voor TS om te lezen.
Stille meelezer maar ik ben het hiermee eens! In het begin was dat hele aantrekken en afstoten voor mij nog grappig om te lezen, maar nu wordt het wel een beetje veel van hetzelfde. Ik dacht ergens te lezen dat afgelopen stukken waren waarin het een week "uit" is tussen Prem en Nina. En ze is in die week al gegaan van, ik heb Prem niet meer nodig, naar, misschien mis ik Prem, naar, ik ga op een date naar Frankfurt met iemand anders, naar, ik zie mezelf al met Prem naar het altaar lopen. Terwijl ze ondertussen steeds een raadsel berichtjes naar elkaar sturen en geen van beide (ook Nina dus niet) duidelijkheid geeft aan de ander.
Ik ben benieuwd waar de rest van het verhaal naartoe gaat!
topsylover schreef:Uit De Kunst is een subforum specifiek om je eigen creaties op te laten zien en feedback op te ontvangen, dit staat ook duidelijk in de richtlijnen omschreven. Als je alleen maar je verhaal wil laten zien en geen commentaar wil, moet je het maar ergens anders plaatsen. Voor mensen die alleen het verhaal willen lezen is de optie "door de topicstarter" in het leven geroepen.