Het is ook net alsof hij in het papier zit nu, nu je de boom nog niet hebt getekend. Vind ik eigenlijk ook wel erg geslaagd.
Telpeva: geweldig als altijd

Wat betreft die muizen: compensatie voor catober
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik zie nu weer vanalles. Misschien kijk ik er morgen anders naar.

Dankjewel allemaal iig voor de lieve reacties
Ayasha schreef:Fairdankjewel voor de complimenten!
Vind jouw radio super leuk neer gezet! Ik vind het altijd prachtig als mensen een soort gecontroleerde chaos kunnen creëren in hun werk!
Jouw Blade vind ik echt prachtig! Die zou ik zelfs durven kopen denk ik als ik die ergens te koop aangeboden zou zien! Heel mooi!
Jeetje mina zoveel detail met houtskool! Knap hoor! Op welk formaat is dat?
Alle tekeningen tot nu zijn op a5 formaat. 

Mooie variatie erop!

leuk!
En je mandala achtige werkje schiet mooi op zo!

) Ik vind de subtiel aangebrachte schaduw erg goed gekozen.
Gelukkig valt dat als bekijker helemaal niet zo op als voor de tekenaar! Mooie tekening (fancy)
Hij lijkt echt zo verontschuldigend te grijnzen.
)
Ik zat toevallig wat (oude) BBC comedy te kijken afgelopen dagen, uitspraak van Hugh Dennis: "A shire is just a horse wearing flares". Weet je meteen uit welke tijd die opmerking kwam. Flares (wijde broekspijpen) was midden jaren 70 helemaal hip 
Vind het ook super dat het oog nog wit is. Was het een zwart papier waar je mee begon?

) maar nu pas tijd om te posten.
ik heb Teeth bijna af. Ver buiten mijn comfortzone maar da’s het ide, toch? Morgen (straks eigenlijk) weer even reactie-rondje
Gisteren bij een potentieel nieuw paard wezen kijken, 3 uur hier vandaan. Vandaag dus hoop ik twee tekeningen doen!

Vind jouw teeth erg mooi! Ik heb die richting overwogen voor Rodent maar uiteindelijk dus toch maar het muisje gedaan. Vind schedels wel altijd erg moeilijk. Dus vind dat je dit echt heel knap neer gezet hebt!
Is wat subtiel schaduwwerk ook geen optie ipv geheel in kleuren?
(

Wat voor materiaal is dat?
Ibbel schreef:Roodvos: da's er één uit Maurice and his amazing rodents (ken je dat boek?)
)
Wat betreft het schaduwwerk: ik heb het idee dat ik bij de wolf zelf op de vacht ook wat highlights mis. Aan de andere kant, ik ga daar zelf nogal eens mee overboord dus de keuze om dat juist niet te doen kan ik ook wel begrijpen. Ibbel schreef:Ik word steeds meer fan van jouw eekhoorntjes Roodvos![]()
Of, zoals iemand ooit schreef: sqrls, en zich toen afvroeg hoe je dat woord eigenlijk spelt
Ik weet nog niet waar, maar ergens deze maand wordt dit gebruikt.