Ibbel schreef:Roodvos: da's er één uit Maurice and his amazing rodents (ken je dat boek?)
Rondje google vertelde me dat dat deel 28 van schijfwereld is, ik ben pas bij deel 15 dus ik ben zojuist weer aangespoord om eens verder te zoeken naar die boeken zodat ik daar verder kan lezen en ik m wel ken
Schemerdier: Mooi expressief, fear. Skin vind ik ook mooi gelukt, het lijkt tegelijkertijd wel een landschap.
Ayasha: Ik was al langs je muis gekomen maar ik wilde nog een keer zeggen hoe goed ik m vind, dus bij deze. Heb je er nog iets aan gedaan of hem zo gelaten?
Je throw vind ik ook erg goed geworden. Als je er langer naar kijkt zie je wel wat dingen die wat vreemd zijn of misschien niet helemaal kloppen, maar dat geeft helemaal niet. De beweging is namelijk in één oogopslag duidelijk. Dat hij wat grof is vind ik daarbij juist wel mooi, dat het toch duidelijk is wat er gebeurt zonder dat het perfect uitgewerkt is. En wat je zegt, heel leerzaam om te doen inderdaad. (op mijn studie(kunstacademie) lieten ze ons soms in 2 minuten een pose natekenen en dan door naar de volgende. Daar raak je nogal gestresst van maar het is wel leerzaam
)
Hetzelfde geldt overigens voor Ibbels' throw 
Fair: Erg fan van je gebruik van het bruine papier en witte pen. En dan specifiek dat zwarte draadje kwijl van de wolf.
Wat betreft het schaduwwerk: ik heb het idee dat ik bij de wolf zelf op de vacht ook wat highlights mis. Aan de andere kant, ik ga daar zelf nogal eens mee overboord dus de keuze om dat juist niet te doen kan ik ook wel begrijpen.
Doedatje: welkom! Mooie interpretatie.
Ibbel schreef:Ik word steeds meer fan van jouw eekhoorntjes Roodvos
Of, zoals iemand ooit schreef:
sqrls, en zich toen afvroeg hoe je dat woord eigenlijk spelt

Ik weet nog niet waar, maar ergens deze maand wordt dit gebruikt.
Hope van vandaag:

Throw van gister nog wat verder, ik weet niet zeker of ik het werkelijk een verbetering vind. Ik wilde egaal wat schaduwen aanbrengen maar mijn aquarelpotlood+papier reageerden samen niet helemaal zoals ik verwacht had, dus de strepen van het potlood bleven staan.