[VER]Gepest - dagboek van een "bonus" moeder

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Re: [VER]Gepest - dagboek van een

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 18:10

Ben echt wel benieuwd wat er met de kunstenaar is gebeurd.

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 18:41

Leuk! Schrijf maar snel verder O:)

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 19:32

Ik stoor me helemaal niet aan het eten hoor, blijf alsjeblieft zo leuk doorschrijven! :D

Chichika

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 19:33

ga aub door!!!

shadowstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 19:44

Moooore :D

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 22:25

Meer meer meer!

Chichika

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 22:38

ts aub meeeeer

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-20 13:11

Sintara schreef:
Ik stoor me helemaal niet aan het eten hoor, blijf alsjeblieft zo leuk doorschrijven! :D

Dankjewel, dit doet me goed.

Blijkbaar "eet" je meer dan je denkt haha, of blijkbaar is het belangrijker in mijn leven dan ik denk (wat ik ook weer doortrek naar dit verhaal). Het " hoort" er wel bij (het verhaal) dus ben blij dat het niet storend is.

Even een "saai" stukje - misschien een anticlimax v.w.b. de kunstenaar. Maar hij is nog niet weg. Alles in het stuk is wel " belangrijk" voor het vervolg, dus. . .
hahahahah.

Rust zal je redden?
Vrijdag 8 maart 2019

What day is your day - sunday monday or any funday
What hour is your hour - full of love, abundant flowers
What colour are your thoughts - blue, pink or light grey

Het nachtje Amstel-hotel heeft Prem en ik goed gedaan. Eindelijk voel ik dat we dichter bij elkaar komen. Toen hij als een blok in slaap viel, heeft hij wel de hele nacht gesnurkt omdat hij nog een beetje verkouden was. Ik had het geluid opgenomen op mijn telefoon omdat hij altijd zegt dat hij niet snurkt. We hebben er, na het ontbijt, op de terugweg in de taxi vreselijk om gelachen.
“Jullie zijn beide gek” zei de taxi-chauffeur lachend.

De kunstenaar heb ik niet meer gezien. Misschien was het wel goed hem te zien, want ik weet nu gewoon dat het echt niet meer goed komt tussen ons. Hoe hij op mij neer keek met zijn arrogante blik… Ik krijg er nog kippenvel van. Misschien moet ik maar blij zijn met Prem.

“Mag ik die schoenen-foto van Antwerpen plaatsen op Instagram?” antwoord ik. Ik ben niet zo goed in gedichten. “I don’t want to get you into troubles”. In Antwerpen had ik een foto gemaakt van onze schoenen – hij droeg groene designerschoenen en ik hoge hakken. Het was een leuk beeld. Maar het gaat natuurlijk om het feit dat mijn Insta-volgers er wel het een en ander uit kunnen afleiden.
- “Natuurlijk” antwoordt Prem. Ik twijfel geen moment en post de foto.

- “Emma is hier in het ziekenhuis. Dat is mijn beste vriendin. Ze heeft pas een baby gekregen” gaat Prem verder. Hij heeft dat verhaal inderdaad wel eens verteld. Ze was zwanger geworden van een “fling” en had toen abortus laten plegen. Ze had enorme spijt gekregen en was daarna ernstig in de put geraakt. Maar gelukkig heeft ze nu dan toch een baby gekregen met haar nieuwe vriend.
“Doe haar de groetjes” antwoord ik.
- “Doe ik. Ik ga na werk het hotel in Düsseldorf boeken 23/24 maart”. Prem stelde dit van de week voor en natuurlijk heb ik gelijk ja gezegd. “Als wij ruzie krijgen ga ik in leger des heils slapen :) Met ontbijt toch, Nien?”

Als ik thuis kom van werk, ligt er een pakketje in de brievenbus. Ik verwacht nooit iets anders dan rekeningen, dus scheur de enveloppe open. Er vallen grote pleisters op de grond en een doktersrecept:
- Eet gezond
- Blijf fit
- Klaag zo min mogelijk
- Drink veel cocktails
- Wees lief tegen Iraniers
- Niet flirten met vreemden.
Het zijn speciale pleisters voor de wonden op mijn knieën die nog altijd niet genezen zijn.

to be continued

Chichika

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 17:57

Spannend . Wil vervolg

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 18:36

Vind het opzich een pakkend verhaal alleen vind ik het verhaal moeilijk op gang komen. De stukjes die je schrijft zijn erg kort en dan bedoel ik niet de grote van de tekst maar de tijd dat het zich afspeelt want het zijn bijna allemaal “fragmenten” van een half uur z’n beetje en dan ineens is het weer bij de volgende stuk een tijd later... kan zijn dat dit bewust is maar ik zou het wat uitgebreider willen lezen. Maar dat is hoe ik er dan tegen aan kijk als ik verhalen vergelijk.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 18:42

Ik moet zeggen dat ik de titel nog niet goed snap.

Dat zal ongetwijfeld nog volgen, maar bijzonder vind ik hem wel.
En misschien geeft die zelfs wel te veel weg, want ik zit steeds te wachten op/ zoeken naar die verhaallijn zeg maar.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 18:48

Wederom benieuwd, maar waarom de titel zo is, is idd nog niet duidelijk. Misschien komt dat nog.

Chichika

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 21:47

super verhaal lees zo door dus ts graag vervolg

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 21:56

Oh ik wil meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer :j

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 23:08

Heel leuk TS!

Een vraag; de eerste zin: Het nachtje Amstel-hotel heeft Prem en ik goed gedaan.
Zou dit niet Prem en mij moeten zijn? Misschien heb ik het wel helemaal verkeerd hoor, maar Prem en ik las zo gek :+

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 23:50

Ik had precies hetzelfde liespower!
Maar da's idd gevoel...

Verder ga zo door Ts, het leest heerlijk weg, ik moet ook bekennen dat ik het jammer vind als er een dag niks gepost wordt... +:)+

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 05:36

Ik meld me eventjes, lees al een tijdje mee :)!

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-20 13:07

liespower94 schreef:
Heel leuk TS!

Een vraag; de eerste zin: Het nachtje Amstel-hotel heeft Prem en ik goed gedaan.
Zou dit niet Prem en mij moeten zijn? Misschien heb ik het wel helemaal verkeerd hoor, maar Prem en ik las zo gek :+

HAHAHA ik heb hier ook onwijs over getwijfeld, kan best dat je gelijk hebt! Ik had eerst mij staan, maar toch gewijzigd.

Candalisa: Ja, dat het slecht op gang komt weet ik haha, heb zelf die "zorg" ook al eerder geuit. Komt snel verandering in en in al deze stukken zitten zeg maar "opstapjes". Maar dat blijkt later denk ik wel? Het verhaal is pas een maand oud, natuurlijk. Balans, balans, ook in dit verhaal lastig voor mij.

Misschien moet ik het verhaal meer aankleden ja, maar het is wel echt een dagboek (dat was het idee). Ik wil nu gewoon naar de essentie toe"rushen". Dan moeten jullie achteraf zeggen waar ik het verkeerd gedaan heb haha, dan kan ik dat aanpassen (ik heb nog altijd de wens het later op mijn site te publiceren).

In eerste instantie wilde ik natuurlijk flink schakelen tussen heden/ verleden (originele deel) maar toen werd het te onduidelijk en heb ik het chronologisch gehouden waardoor het nu even duurt tot we tot de essentie komen (al staat hij om de hoek). Nogmaals, vertel me later ajb jullie meningen <3 !

Ik word er helemaal onzeker van haha, ik doe mijn best <3.

Let's get it on
Vrijdag 10 maart 2020
-“Moet ik voor morgen een kaart kopen? Kan daar gekocht worden?” appt Prem mij ‘s ochtends. Morgen heb ik de eerste dressuurwedstrijd met mijn nieuwe paard. Ik vind het zo leuk dat Prem wil komen kijken. Hij heeft dit weekend zijn zoon en laat hem liever niet alleen – bang dat hij tegen zijn moeder gaat zeggen dat zijn vader hem in de steek liet. Des te meer waardeer ik het dat hij wel komt.

“HAHAHA nee man, mensen die komen kijken krijgen geld toe” antwoord ik. Het is tenslotte gewoon bij mij op stal.
- “Jij bent echt zenuwachtig he? Het is jouw paard en je maatje en het komt goed...”
“Ik hoop het” antwoord ik, naar waarheid.
- “Trouwens, wat anders… Toen ik met mijn zoon op de bank zat, zag hij elke keer op mijn telefoon berichtjes van jou binnen komen”. Prem en ik appen wat af. “Hij vroeg me wie Nina was”.
“En wat zei je toen?”. Mijn hart begint sneller te kloppen.
- “Een vriendin. Toen antwoordde Man: dat is dan vast een hele speciale vriendin, want haar naam stond ook voorgeprogrammeerd in het Bluetooth systeem van je auto”. Ik glimlach. Ik heb er alle vertrouwen in dat Manfred en ik het goed met elkaar zullen gaan vinden.

Ik besteed de hele dag aan het klaarmaken van mijn paard. Als ik ’s avonds op de bank zit, krijg ik een berichtje van Bernhard. Chips! Die was ik helemaal vergeten. Ik voel me nog steeds vreselijk schuldig over het feit dat we gezoend hebben – al was het met Prem toen nog niet zo “officieel”.

- “Nienepien, ik mis je. Ik heb dat hotel opgezocht in Brussel waar je het over had. Mag ik je er volgend weekend mee ontvoeren?” Ahh chips, denk ik. Ik vind het wel echt heel lief van hem en waardeer zijn initiatief. Hij was toch ook wel echt heel erg leuk. En tik. En verwijder. Maar uiteindelijk stuur ik het toch.
“Hoi Bernhard, sorry dat ik niet meer heb gereageerd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik iemand ontmoet heb met wie het serieus lijkt te worden. Het lijkt me wel leuk om vrienden te blijven”.
- “Ga met me mee volgend weekend. Dan kun je zonder verplichtingen kijken of je de juiste keuze maakt. ‘Let’s go with the flow and see what Happn’s’”.
“OK, let’s go” antwoord ik. Prem gaat uiteindelijk toch volgend weekend alleen naar Kopenhagen – ik mocht opeens niet meer mee. Daar ben ik best een beetje teleurgesteld over. Dus ach, anders heb ik toch dat hele weekend niets te doen.

to be continued

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 13:17

Waarom Nina?! WAAROM :')

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 13:26

Ohhh dat kan echt niet hoor! Ninaa

Fineapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 13:41

Tweestrijd! Ik vind het een trut omdat ze nu met iemand anders gaat afspreken, maar we weten natuurlijk dat de ander véééél leuker is dan Prem :+

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 15:21

Ik vind Prem nog steeds maar een vreemd figuur. Waarom zou hij zijn kind alleen thuis laten om naar een wedstrijd te kijken? >;) Krijg helemaal de kriebels van die vent, hopelijk wordt Nina op tijd verstandig!

Verder zou ik als ik jou was even je Engels stukjes laten spellchecken, daar staan heel vaak nogal wat fouten in.

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 15:23

Oh oh.... :wow:

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 17:21

Meeer!!!!!!

shadowstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 19:17

Super! Ben alleen verbaasd dat ze opeens over de zoon weet, maar misschien heb ik wat gemist?