Ik wil wel e.e.a. proberen, maar kan niet constant produceren, haha. Heb het soms een beetje druk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nenahdm schreef:eva1969 Respect voor al de reacties! haha. En wat gaaf geschilderd. Is dit op een zwart doek?
eva1969 schreef:nenahdm schreef:eva1969 Respect voor al de reacties! haha. En wat gaaf geschilderd. Is dit op een zwart doek?
Zwart doek? Bestaat dat? Had ik dat eerder geweten. Nee het was nog best een struggle, achtergrond was eerst met veel blauw en niet egaal, toen wat gedonder gehad met te glimmend zwart maar uiteindelijk zwart met wat phtalo(?) blauw gaf een mooie egale matte tint.
Jouw hondenportret vind ik geweldig! De achtergrondkleur ook erg goed gekozen.
Ibbel schreef:Ik volg dit topic al even en heb ergens in het begin gezegd dt ik aan zou haken ná de januari-challenge, maar mijn oude hondje is vandaag 13 geworden en ik dacht, ik doe eens een poging tot het tekenen van het oude besje.
Eerste keer tekenen op zwart papier en eigenlijk ook mijn allereerste poging tot het tekenen van een hond![]()
[ [url=m/XeJpRb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto is niet echt denderend gelukt geloof ik, nu ik 'm beeldvullend zie - beetje overbelicht. Ik zou 'm moeten scannen, maar dan moet ik de scanner uit het stof gaan trekken
Schemerdier schreef:AlwaysH schreef:Ik lees ook weer (stil) mee. Maar heb sinds kort gouache enneh, ja... Das effe wennen! Vind het wel een leuk medium!
Ik vind gouache ook erg leuk! Heb jij veel kleurtjes? Ik meng bijna alles zelf, maar soms had ik wel graag een enorme set gewild haha.
Als mijn kleine notitieboekje vol is, ga ik in het volgende grotere weer met kleur werken, heb er al zin in.
Enkel jammer dat ik mijn goede penselen lijk kwijt te zijn... Dat waren schijnbaar dure van dierenharen (ik heb ze gekregen van mijn opa) maar ik kan ze nergens meer vinden... Deze zomer heb ik ze misschien (ik weet het al niet meer) meegenomen naar een kamp waar ik instructeur ben ik hoop dat ze daar niet ergens verloren zijn geraakt....
Lisette: ik vind het al mooi hoor, zeker de benen! Als je de voorbeeldfoto plaatst kunnen we gerichter tips geven, maar ik vind het echt al goed hoor! Mooi gebruik van kleur en licht, mooie plooien in die rechtermouw aan de elleboog enz