Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ilaan schreef:Vannacht weer lawn fawn stempels besteld. Een kleiner pakket. Maar was in de aanbieding...
Besteld samen met de stamping buddy pro. Was niet duur, vind 50 euro voor zoiets namelijk te gek worden.
Ik zag trouwens dat bij de hobbywinkel hier ze distress oxide en disstres ink.
Is de ink voor de stempels en de oxide voor dat je eens soort watercolor kan maken? Weet niet hoe ik dat laatste goed moet uitleggen, hoop dat jullie het snappen haha
Alane schreef:ilaan schreef:Vannacht weer lawn fawn stempels besteld. Een kleiner pakket. Maar was in de aanbieding...
Besteld samen met de stamping buddy pro. Was niet duur, vind 50 euro voor zoiets namelijk te gek worden.
Ik zag trouwens dat bij de hobbywinkel hier ze distress oxide en disstres ink.
Is de ink voor de stempels en de oxide voor dat je eens soort watercolor kan maken? Weet niet hoe ik dat laatste goed moet uitleggen, hoop dat jullie het snappen haha
[ Video ]
hier zie je het verschil tussen beide.
oxide heeft meer kleur dan distress ink. en reageert anders lol
de tim holtz is ook niet zo duur.
Lawn fawn koop ik meestal bij yourhobbymarket.com (NL bedrijf) die heeft momenteel 20 % korting en altijd 5 euro korting als je voor 50 of meer besteld, en vanaf 30 euro gratis verzenden. (en nee ik heb er geen aandelen, maar zoek altijd naar de beste deals)
higgins schreef:Oh nu herken ik de site...
Vind het echt een vreselijke website om eerlijk te zijn![]()
Traag en best een zooitje
Alane schreef:ik houd van shaker cards.
Ja ik heb ook papier van de lidl, zo fijn om te snijden enzo.
Ik gebruik geen gekleurd papier om op te stempelen, uitzondering is een kerstboom of kerstboompjes
of als ik dingetjes pons voor shakers.