Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Slina schreef:Ik zie trouwens nergens in de OP dat je pas iets mag plaatsen als je zelf ook beoordeeld.
Is dit ergens halverwege het topic verzonnen? Heb niet alles gelezen.
Ik heb er zelf geen verstand van en om dan bij elke 'leuk' te zeggen, heeft men ook geen reet aan
eclair98 schreef:Sorry, ik heb er even geen zin in om alle tekeningen te beoordelen, misschien straks weer
ginger18 schreef:Zomaar een idee, maar kan niet iedereen wanneer je iets plaats een tip geven voor alleen de gene die boven je iets geplaatst heeft?
Zoals er al meer zeiden is het wel fijn om eens tips te krijgen, maar iedereen zie ik ook niet zo zitten.
Op deze manier hoeft iedereen, maar 1 tip te geven en word er toch over ieders werk iets gezegd.
En uiteraard kan iedereen zelf kiezen over wie ze verder nog iets willen zeggen.
Flux schreef:Oops, I unleashed some beasties I see![]()
Ik vroeg bij mijn eerste upload of het niet leuk zou zijn om de laatste vijf voor je eigen upload te beoordelen, of om wat van te zeggen. Dit was een vraag, (hence het vraagteken) en is daarna zonder duidelijk antwoord verder een eigen leven gaan leiden
Soooowwwiiee! It was I!
Maar anyways, ik vind het zelf heel leuk om iets van commentaar te horen, dat geeft mij een boost. Maar ik kan me ook goed voorstellen dat niet iedereen hierop zit te wachten (daarom dat ik het ook vróeg, haha).
Bottomline: er bestaat geen regel dat men werk moet gaan beoordelen. Mensen hoeven hiervoor dus ook niet voor af te haken, dat wil ik niet op mijn geweten hebben. Misschien dat mensen die commentaar willen dat gewoon in hun post zetten? (<- vraagteken
) Klaar toch? Iedereen die zich daartoe voelt kan dan commentaar geven.
Edit, vergeef mij![]()
![]()
*eerste zin vetgedrukt, want stel je voor dat men over mijn post heenleest
xTitanic schreef:Oke lol
Maar die van gisteren nog. die van vandaag moet ik nog maken
2 Januari 2015 - 20 minuten
[ Afbeelding ]
LicentioFide schreef:xTitanic schreef:Oke lol
Maar die van gisteren nog. die van vandaag moet ik nog maken
2 Januari 2015 - 20 minuten
[ Afbeelding ]
GA WEG UIT DIT TOPIC. JIJ LAAT IEDEREEN ZICH SLECHT EN JALOERS VOELEN.
Nee grapje (dat eerste dan)
Wauw