Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
olgamaria schreef:Vet gaaf ! Ik mis taran en de toverketel nog![]()
niet heel bekend maar wel een echte echte classic ...
NathalietjeB schreef:Een echte goeie tatoeerder kan echt ontzettend goed ik noem t maar gewoon tekenen.
Ik denk dat je bij een zeer goeie wel t gewenste doel kan bereiken.
Vind t btw wel heel gaaf Hoe jij tekent
Neon schreef:Ik vind de phantasia sterren streep heel gaaf! Heb je al een tattoo artist op het oog? Misschien dat je eens met je ontwerp langs moet gaan om te kijken of het haalbaar is en of hij nog wat tips voor je heeft?
Maaikietje schreef:Ik volg je topic al een lange tijd, en vind het zo gaaf!
Wat een mooie stijl!
Een tijd geleden heeft mijn tatoeëerder zo'n soortgelijke tattoo gezet bij iemand. Moest gelijk aan dit topic denken toen ik het zag!
Dus mocht je nog iemand zoeken, hier is haar werk:
[img=775x800]https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/10302278_843895922304875_3594786745087990064_n.jpg?oh=a6f13159786bd64dfb4084e7441a5066&oe=55A6B897[/img ]
Poess91 schreef:Ik denk dat je het beste iemand kunt zoeken die goed is in watercolor ivm de kleuroverloop etc.
Just_Sannee schreef:De eigenaresse van Low Voltage Ink is familie van m'n beste vriendin.
Heb veel werk van haar gezien, echt prachtig!
Bimmerd schreef:Dit 'achtergrond' idee is echt stukken beter dan je vorige met die boom en plasje water waar ariel in woonde. Past heel mooi bij de stijl waarin de personages zijn getekend ^^ Het concept wordt echt al super gaaf! Bij je mickey mouse is het watercolor effect echt prachtig gelukt, hopelijk vind je een goede artist die dat effect net zo goed vast weet te leggen.
Blitz22 schreef:wanneer wil je hem laten zetten ? of in iedergeval mee beginnen ?