[WIP][DIGI] Disney watercolour sleeve in progress!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

olgamaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 08:23

Vet gaaf ! Ik mis taran en de toverketel nog -O- :D niet heel bekend maar wel een echte echte classic ...

Neon

Re: [WIP][DIGI] Disney watercolour sleeve in progress!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 09:13

Ik vind de phantasia sterren streep heel gaaf! Heb je al een tattoo artist op het oog? Misschien dat je eens met je ontwerp langs moet gaan om te kijken of het haalbaar is en of hij nog wat tips voor je heeft?

Maaikietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 09:38

Ik volg je topic al een lange tijd, en vind het zo gaaf!
Wat een mooie stijl!

Een tijd geleden heeft mijn tatoeëerder zo'n soortgelijke tattoo gezet bij iemand. Moest gelijk aan dit topic denken toen ik het zag!
Dus mocht je nog iemand zoeken, hier is haar werk :o :
Afbeelding

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 09:40

Ik denk dat je het beste iemand kunt zoeken die goed is in watercolor ivm de kleuroverloop etc.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-15 10:05

olgamaria schreef:
Vet gaaf ! Ik mis taran en de toverketel nog -O- :D niet heel bekend maar wel een echte echte classic ...

Haha, nee zoals ik eerder zei, heb ik niet alle films erin verwerkt, alleen degene die voor mij het meest betekenen. :D

NathalietjeB schreef:
Een echte goeie tatoeerder kan echt ontzettend goed ik noem t maar gewoon tekenen.
Ik denk dat je bij een zeer goeie wel t gewenste doel kan bereiken.
Vind t btw wel heel gaaf Hoe jij tekent

Klopt, ben al bij diverse artiesten langsgeweest, vandaar dat ik nu mijn hele achtergrond idee aan het veranderen ben, omdat die boom etc. gewoon niet mooi uit zouden komen. :) Thanks :D

Neon schreef:
Ik vind de phantasia sterren streep heel gaaf! Heb je al een tattoo artist op het oog? Misschien dat je eens met je ontwerp langs moet gaan om te kijken of het haalbaar is en of hij nog wat tips voor je heeft?

Nee, ik heb nog niet echt een artiest gevonden waarvan ik denk ja. Al spreekt Low Voltage Ink in Joure me wel heel erg aan.

Maaikietje schreef:
Ik volg je topic al een lange tijd, en vind het zo gaaf!
Wat een mooie stijl!

Een tijd geleden heeft mijn tatoeëerder zo'n soortgelijke tattoo gezet bij iemand. Moest gelijk aan dit topic denken toen ik het zag!
Dus mocht je nog iemand zoeken, hier is haar werk :o :
[img=775x800]https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/10302278_843895922304875_3594786745087990064_n.jpg?oh=a6f13159786bd64dfb4084e7441a5066&oe=55A6B897[/img ]

Ja, dat is wel gaaf, maar toch niet helemaal mijn ding. :D

Poess91 schreef:
Ik denk dat je het beste iemand kunt zoeken die goed is in watercolor ivm de kleuroverloop etc.

Ik zoek vooral een allround artiest die goed met felle/gave kleuren kan werken. De watercolour artiesten in Nederland spreken mij nog niet zo heel erg aan. :)

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 11:03

De eigenaresse van Low Voltage Ink is familie van m'n beste vriendin.
Heb veel werk van haar gezien, echt prachtig!

Bimmerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 13:54

Dit 'achtergrond' idee is echt stukken beter dan je vorige met die boom en plasje water waar ariel in woonde. Past heel mooi bij de stijl waarin de personages zijn getekend ^^ Het concept wordt echt al super gaaf! Bij je mickey mouse is het watercolor effect echt prachtig gelukt, hopelijk vind je een goede artist die dat effect net zo goed vast weet te leggen.

Blitz22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 19:32

wanneer wil je hem laten zetten ? of in iedergeval mee beginnen ?

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-15 20:03

Just_Sannee schreef:
De eigenaresse van Low Voltage Ink is familie van m'n beste vriendin.
Heb veel werk van haar gezien, echt prachtig!

Ja klopt, ik ben inmiddels wel echt overtuigd dat ik het daar zou willen laten zetten. Nu hopen dat zij de uitdaging ook aan willen gaan. :D

Bimmerd schreef:
Dit 'achtergrond' idee is echt stukken beter dan je vorige met die boom en plasje water waar ariel in woonde. Past heel mooi bij de stijl waarin de personages zijn getekend ^^ Het concept wordt echt al super gaaf! Bij je mickey mouse is het watercolor effect echt prachtig gelukt, hopelijk vind je een goede artist die dat effect net zo goed vast weet te leggen.

Thanks! :D

Blitz22 schreef:
wanneer wil je hem laten zetten ? of in iedergeval mee beginnen ?

Geen idee, zsm haha! In ieder geval zijn Ariël en Bambi al wel definitief. Dus de onderkant is bijna af, die zou bij wijze van spreken binnen 2 maanden al wel kunnen van mij. Maar we hebben misschien ook wel te maken een huge wachtlijst bij Low Voltage Ink. Dan is het wachten.. wachten.. wachten.. :D

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-15 21:15

Zojuist klikte ik de lijnen weg en toen kwam er iets tofs tevoorschijn. Heb hem even bijgewerkt en dit ontstond:

Afbeelding
Geen idee of het te tatoeëren valt, maar mensen die hem leuk vinden mogen hem wat mij betreft gebruiken. :D

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 21:31

Wat ontzettend gaaf zeg, ik ga zeker volgen, ben zo ontzettend nieuwsgierig naar het resultaat!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 21:44

Heel leuk idee,en leuk dat je het zelf tekent.
Is iets om trots op te zijn als je sleeve erop staat.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 19:59

Ik kan niet wachten tot je hem laat zetten :') Ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden. En Joy is fantastisch, zeker een aanrader!

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 22:21

Ik weet niet of je nog aan het rondkijken bent voor een artist, maar Maxim bij Artcastle tattoo doet ook hele mooie watercolours! :)

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 19:42

Update :o

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 12:10

Oh wauw, ik heb geen enkele Disney film gezien (wat blijkbaar heel vreemd is? := ) maar vind je stijl ontzettend gaaf!

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 22:08

Dirndl schreef:
Oh wauw, ik heb geen enkele Disney film gezien (wat blijkbaar heel vreemd is? := ) maar vind je stijl ontzettend gaaf!

:oo :oo

Heel vreemd :j

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 22:12

Wat :oo kom jij wel van deze planeet := :+

Ik vind hem steeds gaver worden! Ben zo benieuwd hoe het zal worden!

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 22:35

Dirndl schreef:

~~}> ~~}> ~~}> ~~}>

Niet echt een update hier, ik loop mega vast haha! Inmiddels weer vol met ideetjes dus denk dat het gauw weer komt! :)

Afbeelding

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 22:38

Gaaf zeg! kan ze ook allemaal wel terugvinden, ben zelf geen tattoeage fan maar vind de tekening ansich al super leuk!
Ik mis alleen wel een paar films :+ Maarja ik ben een disney fan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 22:49

Ik vind ze allemaal bij elkaar passen, maar er past er geen een bij Mickey, en Mickey past niet bij de rest. Mickey heeft geen afgeronde handjes etc. en is eigenlijk uit 1 lijn gemaakt en dan langs de lijn ingekleurd terwijl dat katje wel ronde pootjes heeft en die zijn heel netjes ingekleurd.

Neemt niet weg dat ik hem ontzettend tof vind!

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 23:04

Ik houd helemaal niet van tatoeages, maar ik vind wat je hebt gemaakt wel super gaaf!! Heel knap gedaan! En die gekleurde 'baan' (bij gebrek aan beter woord :') ) met de glitters van Bambi - Mickey en dan in water uitgaat bij Ariel has Disney written all over it :D. Super super super gaaf!

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 23:13

Echt heel tof! Vooral Ariël <3 Ben benieuwd naar het uiteindelijke geheel. Ik moet wel toegeven dat ik POTC een beetje mis, gezien mijn eigen sleeve-ideeën :=

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 23:44

Teken je het nou zelf? Of op de computer?

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-15 22:40

Bedankt voor de leuke reacties allemaal!

@Danique; dat is inderdaad een probleempje waar ik al een tijdje mee kamp. Langzaamaan komt het wel, maar het duurt nogal lang, omdat ik steeds alles weer verander haha.

@stunning; haha dankjewel!

@loolotte; POTC past niet echt in deze sleeve haha, maar ben wel benieuwd naar jouw ideeën!

@LauraMc; ik teken het eerst met potlood, en vervolgens op de computer in illustrator & photoshop. :)

Inmiddels weer een klein stapje verder, en weer een heel nieuw idee. :') Ik hoop dat ik dit gedeelte deze zomer al kan laten zetten!

Afbeelding