Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LindyH schreef:Even een vraagje aan alle Loomers hier.
Mijn ouders willen dit cadeau geven aan een buitenlands meisje van 7. Nou lijkt mij het niet zo geschikt voor haar, omdat van zichzelf niet zo´n creabea is (daar wordt daar op school ook minder mee gedaan), en ze ook niet echt een volwassene heeft om haar te helpen.
Denken jullie dat een 7-jarige dit helemaal zelf zou kunnen?
Horzelover9 schreef:Ik wou graag een loombord kopen nu heb ik er een gezien bij demarktbijuthuis.nl. De prijzen zijn bijna te mooi om waar te zijn. Heeft iemand ervaring met deze winkel en is het loombord die ze hier verkopen de originele?

)
Rubber_Duck schreef:Wow die tweede is gaaf! Van een tutorial op YouTube?
Kentaro schreef:Wat een super leuke dingen worden er gemaakt!![]()
(vind het wk armbandje helemaal gaaf! doe je ook op bestelling....)
Weet niet of dit iets voor jullie is?!
http://www.groupdeal.nl/euroknaller-1-i ... -landelijk
.
, echt een kind uit een ondernemersgezin
Kentaro schreef:Cindeeh schreef:Wel goed kijken, er komen 5,95 verzendkosten bij! Op letten dus dat je niet halsover de kop besteld.
Dat had ik gezien, maar iemand meldde voor 15 euro bij de Bruna dan heb je 600 elastiekjes 24 S haakjes en 1 haak, dan was deze aanbieding voor 6,95 wel goedkoop?!
avaluna schreef:Heeft iemand een goede tip waar je die sleutelhangerringen voordelig kunt kopen?
Hier was dochter nooit zo creatief en fanatiek met zulke dingen, maar inmiddels heel veel dozen, tig armbandjes, beestjes etc.
Wij wonen zelf in Duitsland en hier is het nog niet zo'n hype, nou ja, behalve bij d'r Duitse paardenvriendinnen, hahaha.
Heb net een nieuwe starterskit binnen gekregen, daarmee gaat ze vanmiddag het buurmeisje verrassen.
Dochter pakt het trouwens handig aan, want voor beestjes e.d. heb ik niet genoeg geduld, dus ze handelt mooi; ik koop nieuwe stiekjes en in ruil mag ik dan een beestje o.i.d. bestellen.
Hier is dit weekend markt en Kermis en ze wilde al met een standje gaan staan, echt een kind uit een ondernemersgezin
![]()