Ik zal het zeker in het topic melden als ik weer aanvraagjes ga doen
Marjoleine89
Geplaatst: 02-01-15 20:26
Mijn dochtertje is heel blij met haar mini-Zsa Zsa. Gisteravond lag die niet in haar bedje, en ik wist niet waar ze hem had gelaten, zij huilen en om Zsa Zsa roepen. Hele zoektocht, maar gelukkig uiteindelijk gevonden tussen de barbie's
jammer dat je zo`n mis communicatie hebt gehad ik ben nog steeds erg blij met mijn mini tadano staat veilig in me vitrinekast hoor
Moonfight
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-15 09:42
We zijn nu een paar maanden verder en ondertussen ben ik verhuisd en zijn we ons droomhuis aan het opknappen. Na maanden lang camperen in eigen woning en leven in de zooi begint nu alles langzaam weer een normale draai te vinden. Sinds een weekje spookt het weer door mijn hoofd om af en toe de haaknaald weer op te pakken. Nu vroeg ik mij af of er nog animo is voor Mini-Paardjes. Officiele bestellen kunnen nog niet geplaatst worden, ik wil eerst even kijken of er nog intresse is
Yeahhhh!!! Ik heb iig interesse in een mini versie van mijn pony's Victor, Mouse en Bloem. En dan van Mouse het liefst de "lente versie" (met wit lijfje).
Nou genoeg intresse geloof ik Snel maar eens mijn haakgaren uitgraven tussen alle verhuisdozen. Voor meer informatie over prijs kunnen jullie het beste even een pb sturen. Er komen nu wel verschillende prijzen voor 'simpele' paardjes en paardjes met veel aftekeningen omdat ik daar gewoon veel langer mee bezig ben. Het duurt wel even voordat je paardje klaar is. Het is handwerk en kost daarom veel tijd, daarnaast heeft klussen in ons huisje nog steeds de prioriteit.
Gefeliciteerd met je nieuwe huis, TS! Ik vind je minipaardjes zo gaaf!! Zou je ook een minireplica van bonte paarden kunnen maken? Met min of meer dezelfde aftekening?
Jaa ik zou er ook nog graag 1 willen hebben. Heb net mijn verzorgpaardje overgekocht lijkt me geweldig om er een mini versie van te hebben
Moonfight
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-15 22:06
Dobbelicious schreef:
Gefeliciteerd met je nieuwe huis, TS! Ik vind je minipaardjes zo gaaf!! Zou je ook een minireplica van bonte paarden kunnen maken? Met min of meer dezelfde aftekening?
Dankjewel Dat kan Er staan meerdere voorbeelden in dit topic
melaniepk
Geplaatst: 11-09-15 21:57
Nou mijn mini Taz leeft nog steeds hoor ! Heb ff een keer het ringetje door z'n hoofd moeten halen omdat het haakje geknapt was (Taz gaat overal mee naar toe, hij bewaakt de auto en huissleutels) Maar verder is ie nog helemaal heel