[CENTRAAL] Jouw website, mijn website

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Re: [CENTRAAL] Jouw website, mijn website

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 23:30

Scheve horizon is inderdaad expres ;)

Over het portfolio: Ik heb helaas niet meer! Ben wel op zoek, dus wellicht binnenkort wat meer. Bedankt voor je feedback!

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-12 23:56

Marjoow schreef:
Scheve horizon is inderdaad expres ;)

Over het portfolio: Ik heb helaas niet meer! Ben wel op zoek, dus wellicht binnenkort wat meer. Bedankt voor je feedback!

Ook bij die Fjord aan het strand? Die zou ik persoonlijk verwijderen... (klinkt onaardig, maar het is wel eerlijk)

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 20:04

Jullie zien mijn website dus wel goed??

Via google chrome zie ik hem gewoon goed. Maar via internet explorer klopt er niks van!

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-12 21:51

Ik heb ook Chrome en hij opent gewoon

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 17:09

Nou mensen.. ik kom geen stap verder.. doordat ik alles in kleine beetjes doe, is het nu echt een zooitje en nogsteeds niet af en nog lang niet zoals ik het hebben wil!!

Ik hoor heel graag jullie feedback! Dan plan ik daarna mijn site gewoon in als een project, en maak ik hem in 1x af!

Ik hoor graag wat jullie wel en niet leuk/mooi vinden, en wat jullie stoort of totaal anders zouden doen!
Ook eventueel tips voor iets dat hier niet op lijkt wuif ik niet weg!!
Uiteindelijk wil ik een fijne huisstijl e.d. maken, dus alles neem ik mee!!

Alvast bedankt!

www.biird.nl

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-12 18:44

Irritant is dat hè! Heb ook een hele poos vastgezeten...

Als eerste valt bij mij het Biird logo links bovenaan weg.
Verder vind ik het lijken alsof de 2 foto's staan voor 2 gedeelten van de website (webdesign en fotografie), maar als ik er met de muis overheen ga, blijkt dit niet zo te zijn (zou op zich wel een leuk idee zijn, denk ik).

Ik mis een stukje over je zelf

Je hebt je homepagina heel strak gehouden qua kleuren en dan ga ik naar Webdesign en dan staat daar ineens een roze Biird, ook zie ik geen reden 'm daar neer te zetten, want hij staat bovenaan ook al. Kunnen de logo's niet helemaal zichtbaar worden of heeft het een reden dat deze maar ten dele zichtbaar zijn? Overigens zijn ze wel mooi van wat ik er van kan zien!

Niks op te merken aan je foto's, behalve dat ze wat korrelig lijken.

Bij Tarieven zou ik de zin over de BTW weghalen.

Bij Info zag ik als eerste weer de tarieven, waardoor ik dacht dat ik verkeerd geklikt had.

Ik neem aan dat onder Info het welkomststukje staat dat nog op de homepage moet komen te staan? Leuke teksten staan daar en die heb ik gemist op de rest van de website.

Het zou leuk zijn als je je webdesignerskwaliteiten al een beetje op je pagina zou kunnen laten zien. Bewegende delen bijvoorbeeld. Ook denk ik bij design wat meer aan kleur.

Succes!!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 18:49

bedankt voor je feedback!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 18:37

Shanna_ schreef:
Magda90 Je hoofdpagina foto spreekt me gelijk aan! Wat ik dan wel gelijk weer zonde vind is de kleine lettertype's van de subkopjes. Nu is het eerder een onderschrift/ondertiteling zegmaar dan een kopje waar je op kan klikken. Ik dacht in eerste instantie dus dat ik op Dier, Portret, Natuur, Creatief kon klikken. Dat zijn duidelijke groottes :j Verder weinig aan op te merken! :)

Het duurde even, maar vandaag had ik dan eindelijk de tijd om weer met mijn website (http://www.makwafotos.nl) bezig te gaan. Ik heb nu eerst het menu verplaatst, is dat nu zo overzichtelijker? Ik kijk overigens een ander moment naar de grootte van mijn portfolio, andere dingen gaan eerst voor op dit moment. :)

[edit] Mijn website van de paardenbitten ligt momenteel stil, ik krijg een bepaalde handeling niet zo voor elkaar (aanmaken van een catalogus) zonder dat mijn website straks duizenden pagina's heeft... Dus de make-over gaat denk ik langer duren dan verwacht. -O-

Zijn er hier ook gebruikers van Dreamweaver?

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 20:06

ik ben flink aan de slag geweest.. nog verre van klaar, maar spieken mag altijd!

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-12 13:05

Veel beter Diaz :j

Op de eerste pagina moet ik wel een beetje scrollen om alles te zien, ligt dat aan mijn scherm (heb geen mega-scherm)?
Op zich vond ik je oude Biird met vogeltje erg leuk en herkenbaar, maar dat heb je bovenaan veranderd. Was je 't beu ofzo?

Bij de fotografie vind ik dat raamwerk met stukjes foto's erg leuk, als een soort teaser van de hele foto's!

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 21:55

Hello Bokkers :wave:
Eventjes druk gehad, heb zojuist mijn website aangepast!
Aan een overzichtelijke portfolio en een ander logo wordt nog gewerkt 8-)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 22:42

Diaz, ik krijg je website niet meer open?

Na een avond knutselen met dreamweaver heb ik een accordeon veld gemaakt (http://paardenbitten.nl/Bitringen.html), werkt hij bij jullie op de computer ook naar behoren?

Morgen zal ik gaan bijlezen, nu eerst naar bedje toe. :)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 16:11

MissYvette4u schreef:
Hello Bokkers :wave:
Eventjes druk gehad, heb zojuist mijn website aangepast!
Aan een overzichtelijke portfolio en een ander logo wordt nog gewerkt 8-)

Ik vind het een duidelijke site :j

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 16:11

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 20:56

Nayomie - http://naospictures.weebly.com/
De homepage vindt ik op dit moment nogal vrij leeg. Wellicht kun je er een foto in verwerken? En inderdaad wat je zegt, de rest is nog leeg. Ik zal hem pas verder beoordelen als er meer in staat want nu kan ik niet anders zeggen dan "leeg".

MissYvette4u - http://biggelaarfoto.webklik.nl/page/home
De zin over © op je homepage vindt ik niet passend, doordat je deze ook aan de onderkant hebt is de waarschuwing wel duidelijk. Nu schrik ik er al bezoeker eigenlijk van, het lijkt net of je mij (onbewust) ergens van beschuldigt, snap je?
De biografie kan wellicht nog wat uitgebreider?
Het hoofdstuk "fotoshoots" vindt ik ook niet professioneel overkomen, probeer hier toch echt een aantrekkelijke verhaal/advertentie van te maken. Je komt nu over als een tiener.
Bij fotoshoots gebruik je u, en bij tarieven je. Even homogeniseren dus.
Eindoordeel, ik vindt je soms erg gebiedend overkomen in de teksten dat nodigt mij als klant dus niet uit om je te boeken. De indeling is wel goed verder.

Diaz - http://biird.nl/
Op zich wel een mooie website, ik vind je portfolio van de foto's alleen nogal 'afwijkend', vind je het niet vervelend dat bezoekers niet de volledige foto's kunnen bekijken? Had je overigens nog gekeken naar mijn aanvraag van logo, gezien ik niets meer heb gehoord van je?

Marjoow - http://mbshots.weebly.com/
Ik had persoonlijk om de homepage gekozen voor zwarte tekst onder de foto, want nu moet ik even flink turen vanwege te weinig contrast. Ik vindt je website verder netjes, overzichtelijk en duidelijk.

Volgens mij ben ik nu weer bij.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 21:26

Magda,
Heb je de aanvraag per e-mail of per pb gedaan? en wanneer?
De popups komen nog, dan zijn de volledige foto's te zien.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 21:31

Je hebt pb... Ik ben benieuwd naar je verdere website.

http://paardenbitten.nl/Bitringen.html, deze pagina is nu klaar met het "accordeon"-venster. Hoe vinden jullie dit idee zo, (on)duidelijk?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 21:32

Dank je :)
Komt uiteraard meer bij hoor. Ik wilde nog een foto toevoegen.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 23:28

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 00:03

Bedankt, goeie tip Magda!

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 14:04

Ik heb geen ervaring met website's beoordelen maar ik heb mijn best gedaan:

_Sanne: Nette duidelijke site. Alleen ik vraag me af waarom je die foto onderin hebt staan. Die kun je naar mijn mening beter weghalen.

ShannaH: Ik zou als ik jou was de kopjes ook gewoon in het Nederlands doen. Het is een beetje raar als de kopjes in het Engels zijn en de rest van de tekst in het Nederlands is. Wel hele mooie tekeningen!

IndianRose: Duidelijke site! Niks aan op te merken eigenlijk!

Amable: Goede duidelijke site! Ik ben je site al eens eerder tegengekomen. Ik vind dat je alles ook duidelijk hebt uitgelegd!

MissYvette4u: Naamgenootje haha. Ik weet niet of dit aan mijn beeldscherm ligt. Maar het lijkt net alsof het grijs wat aan de zijkanten van de website zit beweegt. Alsof het allemaal van die hele kleine streepjes zijn waar je je scheel op kijkt. Voor de rest veel roze, moet je van houden. En ik zou als ik jou was bij welkom, tarieven, en fotoshoot nog foto erbij zetten. En zou de zin “Sorry, ik doe geen naaktfotografie en bruiloften. Daarvoor kan ik u naar een goede en betrouwbare fotograaf-collega doorverwijzen” weghalen.

Marjoow: Lekkere frisse website. Ik mis alleen een pakkend welkom. De pagina waar je als eerste opkomt, staan twee regeltjes tekst. Daar zou ik nog iets pakkends bij doen. Misschien iets van een mooie foto?
Laatst bijgewerkt door Yvettee op 17-08-12 14:06, in het totaal 1 keer bewerkt

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 14:21

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 14:27

Ik kon mijn post nog wijzigen dus ik heb hem eruit gehaald ;)