Super Iris ga zo door
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Dacht dat als ze het dier niet echt kenden dat het minder op zou vallen als er verhoudingen niet helemaal klopte, dus heb hier tekeningen van luiaards, hangapen, toekans....

Ik vraag in verhouding erg weinig omdat ik nog maar zo kort bezig ben, maar moet denk ik eens naar mijn prijzen kijken.
In mijn onderschrift staat een lijst met prijzen, dit is wel excl verzenden en bij de A1 ben ik er achter gekomen dat het papier giga duur is dus komt er 10 euro bovenop.
trisca schreef:
Franciska; te weinigIk vraag in verhouding erg weinig omdat ik nog maar zo kort bezig ben, maar moet denk ik eens naar mijn prijzen kijken.
In mijn onderschrift staat een lijst met prijzen, dit is wel excl verzenden en bij de A1 ben ik er achter gekomen dat het papier giga duur is dus komt er 10 euro bovenop.
trisca schreef:Ik gebruik Mi teine papier 160 grams en die zijn 4,50 per stuk plus verzendkosten van 6,75
Utrecht is trouwens best ver voor mij, maar ik ben zelf ook wel aan het kijken. Een probleem is dat ik eigenlijk altijd op gekleurd papier werk. Dit papier is ook niet wit, maar creme..